Nowe gry miejskie na derby Poznania


– Gra miejska eksponująca najistotniejsze miejsca Poznania związane z “Kolejorzem” to świetna atrakcja, będąca kolejnym punktem kalendarza obchodów stulecia klubu. A także kolejny przykład udanej współpracy Lecha i PLOT. Niewiele jest w Polsce klubów, gdzie identyfikacja kibiców z miastem i regionem jest tak silna i tak mocno podkreślana. Lech na stałe wrósł już w tkankę miejską Poznania stając się jedną z najbardziej znanych i charakterystycznych instytucji miasta. Zapraszam do zabawy młodszych i starszych, zarówno fanatycznych kibiców, jak i tych, którzy przygodę z kibicowaniem dopiero zaczynają lub chcą zacząć – mówi Wojciech Terpiłowski, kierownik działu marketingu wizerunkowego Lecha Poznań.

– Gra miejska „#WARTOwiedzieć” powstała z okazji obchodów 110-lecia Warty Poznań. Jesteśmy jednym z najstarszych klubów piłkarskich w Polsce i chcielibyśmy, aby jak największa liczba kibiców poznała naszą bogatą historię. Jej integralną częścią są wydarzenia ważne nie tylko z perspektywy lokalnej, ale i ogólnopolskiej, dlatego uważamy, że #WARTO wziąć udział w grze i poprzez dobrą zabawę poszerzyć swoją wiedzę. Słowa podziękowania należy skierować również do PLOT, której pomoc przy organizacji całej inicjatywy była nieoceniona – mówi Karolina Kowalczyk, koordynatorka projektów marketingowych Warty Poznań.

Rozwiązaniem każdej z gier jest hasło końcowe. Dla pierwszych 50 osób, które ukończą grę #WARTOwiedzieć” i wpiszą się na listę zwycięzców na specjalnej stronie internetowej, Warta Poznań przygotowała darmowe bilety na mecz z Jagiellonią Białystok, który zostanie rozegrany 15 października w Grodzisku Wielkopolskim. W przypadku Lecha Poznań nagrodzone zostaną osoby, które do końca października br. ukończą grę i zamieszczą na specjalnej stronie internetowej relację z rozgrywki. Na autorów 50 najciekawszych relacji czeka specjalna edycja szalika klubowego celebrująca rok stulecia oraz mistrzostwa Polski.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz