„Nasz Głos Poznański” patronem medialnym WZPS


Strategicznie zaplanowana dystrybucja pisma gwarantuje, że wysoki nakład  rozchodzi się bez zwrotów. Dystrybucja odbywa się aż w ponad 300 stałych punktach (m.in. markety Piotr i Paweł – w tym te największe Stary Browar, Avenida (dawne Poznań City Center), CH Plaza, Galeria Malta, Galeria Mallwowa w Skórzewie, Galeria Sucholeska, Pajo w Luboniu i w Swarzędzu itd, itd), Tesco, Biedronka, Netto, Polska Chata, Fresh Market, Społem itd, a także w sklepach ogólnospożywczych i innych oraz w bankach, obiektach rekreacji – centra tenisowe, pływalnie, siłownie, SPA –  hotele, restauracje, salony samochodowe, stacje paliw, hurtownie budowlane), w urzędach, a także bezpośrednio (na ulicy z ręki, na konferencjach, targach, koncertach i festynach oraz imprezach sportowych).

Nasz Głos Poznański dostępny jest także w taksówkach Radio Taxi RMI. Jadąc jedną z ok. 600 taksówek tej największej w regionie korporacji można przeczytać najbardziej interesujące artykuły, przejrzeć ogłoszenia, a jeśli nie zdążymy tego uczynić, to można zabrać Nasz Głos Poznański do domu.

– Piszemy o tym, co jest priorytetowe dla mieszkańców, poruszamy sprawy i zagadnienia, które determinują ich codzienne życie i mają na nich zdecydowanie największy wpływ. Za sukces uważamy, że w tak krótkim czasie staliśmy się rozpoznawalną marką. O opinio twórczości Naszego Głosu Poznańskiego i zaufaniu, które zdobył świadczy wielka liczba propozycji objęcia patronatem medialnym imprez i wydarzeń sportowych, kulturalnych i innych trafiających do naszej redakcji – mówi redaktor naczelny dwutygodnika „Nasz Głos Poznański” Sławomir Lechna.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz