Nasz Głos Poznański partnerem Warty


„Nasz Głos Poznański”  został oficjalnym partnerem medialnym sekcji piłkarskiej Klubu Sportowego Warta Poznań – poinformowano dzisiaj podczas konferencji prasowej w siedzibie klubu przy Drodze Dębińskiej. Obie firmy będą współdziałać na rzecz budowy marki klubu, popularyzacji drużyn piłkarskich Warty, zdrowego trybu życia i kształtowania sportowych charakterów wśród dzieci i młodzieży.

Warta-Nasz Głos Poznański01

Prezes Izabella Łukomska-Pyżalska zaprezentowała Nasz Głos Poznański i redaktora naczelnego Sławomira Lechnę.

 

Informację o wyborze patrona prasowego podała Izabella Łukomska – Pyżalska, prezes sekcji piłkarskiej KS Warta.

– „Nasz Głos Poznański” to największy darmowy magazyn Poznania i 19 okolicznych gmin, któremu 5 kwietnia Kapituła Konkursu Wielkopolskiego Oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy RP przyznała prestiżowy tytuł Redakcja Roku – mówiła m.in. prezes Izabella Łukomska – Pyżalska. – Wydawcą pisma i redaktorem naczelnym jest Sławomir Lechna, od ponad 20 lat związany z dziennikarstwem.

Warta - Nasz Głos Poznański - www.wartapoznansa

Klub o nowym partnerze medialnym poinformował na swoim portalu: www.wartapoznansa.pl .

W ramach współpracy na łamach „Naszego Głosu Poznańskiego” i portalu www.naszglospoznanski.pl będą promowane i opisywane wydarzenia związane z KS Warta Poznań.

– Cieszę się, że zarząd sekcji piłkarskiej Warty Poznań wybrał „Nasz Głos Poznański” na partnera prasowego – powiedział Sławomir Lechna, wydawca i redaktor naczelny „Naszego Głosu Poznańskiego”. – Tym większą, że byłem zawodnikiem pierwszej drużyny Zielonych, rezerwowym bramkarzem, w czasach, gdy pierwszym bramkarzem był Jerzy Bzdęga, a trzon jej tworzyli Krzysztof Ratajczyk, Arkadiusz Miklosik, Czesław Owczarek, Piotr Kasperski, Arkadiusz Kaliszan, a na treningi przychodził 16-letni Maciej Żurawski. Okres ten wspominam bardzo miło. Potem przez lata jako dziennikarz sportowy wielokrotnie relacjonowałem mecze Warty. Dlatego bez wahania przyjąłem propozycję Warty. Tym bardziej, że cały czas rozwijamy redakcję, a marketing stał się niezwykle ważny w naszej działalności. A najlepsza promocja jest przecież poprzez sport. „Nasz Głos Poznański” już nie raz pokazywał, że zależy mu na promocji sportu w regionie, a marka „Nasz Głos Poznański” związana jest z największymi sportowymi wydarzeniami, choćby takimi jak tenisowy challenger Poznań Open, czy patronatem nad sekcją szermierczą AZS AWF Poznań z olimpijkami Małgorzatą Wojtkowiak i Martyną Synoradzką na czele. Podjęcie współpracy z Wartą Poznań to dla nas kolejny krok w kierunku promowania zdrowego trybu życia i pozytywnych sportowych emocji. „Nasz Głos Poznański jest jednym z największych i najdynamiczniej rozwijających się mediów w Poznaniu i 19 okolicznych gminach. Dzięki włączaniu się w akcje społeczne, działaniom promocyjnym oraz podejmowaniu współpracy z kluczowymi partnerami, docieramy do szerokiego grona miłośników sportu. Przez prawie trzy lata wydawania „Naszego Głosu Poznańskiego” wykonaliśmy ogromną pracę, która sprawiła, że jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek medialnych w regionie.

Zobacz film  TV Warta z konferencji – kliknij tutaj

TVP 3 Poznań informuje o nowym patronie Warty – Naszym Głosie Poznańskim (kliknij tutaj).

Już podczas meczu Warty z Gryfem w minioną sobotę „Nasz Głos Poznański” był mocno widoczny na stadionie. Więcej o „Naszym Głosie Poznańskim” piszemy tutaj – kliknij.

Damian Smyk

Zdjęcia Roger Gorączniak

Warta-Nasz Głos Poznański17

 

 

 

Dodaj komentarz