Największy polski bank ostrzega!


We wszystkich wyżej wymienionych przypadkach otrzymany przez użytkownika link prowadzi go do fałszywej strony pośrednika, a następnie do fałszywej strony banku.

Bank w komunikacie wskazuje, że  logując się do serwisu internetowego banku, zawsze należy wprowadzać adres strony ręcznie. Ponadto, podczas logowania do serwisu ani bezpośrednio po zalogowaniu do niego nie jest wymagane podawanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego.

– W przypadku skorzystania z linku zawartego w otrzymanej wiadomości i podania jakichkolwiek danych na stronie internetowej przypominającej serwis iPKO, prosimy – skontaktuj się telefonicznie z konsultantem pod numerem 800 302 302 (brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju, w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora) lub +48 81 535 60 60 (do połączeń z zagranicy i z telefonów komórkowych; opłata zgodna z taryfą operatora) – informuje PKO BP.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz