Targi mebli i wnętrz rozpoczynają się w Poznaniu


Szkolenia dla handlowców

Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, we współpracy z Grupą MTP, przygotowała szereg interesujących wykładów. Pierwszego dnia targów (21 lutego, wtorek) warto zwrócić uwagę na prezentację raportu „Polskie Meble Outlook – perspektywy dla polskiej branży meblarskiej” przygotowanego przez B+R Studio. To już 13. edycja opracowania, które co roku dostarcza najświeższych danych na temat prognoz i wartości rynku, koniunktury, sprzedaży mebli w Polsce oraz dynamiki handlu zagranicznego.

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie polskich firm meblarskich rynkiem amerykańskim, OIGPM zaprosiła także do udziału w programie towarzyszącym targom ekspertów Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, którzy udzielą cennych wskazówek, jak eksportować swoje produkty do USA i Kanady. Podczas dyskusji panelowej (22 lutego, środa) będzie się można dowiedzieć więcej na temat kultury biznesowej, oczekiwań klientów, logistyki i umów o wolnym handlu w obydwu krajach.

Trzeci dzień, czyli 23 lutego (czwartek), poświęcono głównie właścicielom sklepów meblowych. Podczas wykładów, które poprowadzi ekspert biznesu wyposażenia wnętrz, Jerzy Osika, będzie można uzyskać wiele praktycznej wiedzy – istotnej szczególnie teraz, gdy sprzedaż staje się coraz trudniejsza. Z prelekcji dowiemy się, między innymi, jakie strategie będą skuteczne w czasie zmian. Uzyskamy też wskazówki, w jaki sposób wykorzystać visual merchandising, aby zwiększyć sprzedaż. Ekspert podpowie nam również jak zyskać więcej zadowolonych – a więc tym samym lojalnych – klientów, dzięki konkretnym działaniom z zakresu obsługi w sklepach stacjonarnych, a także internetowych.

Zobacz szczegółowy program wydarzeń >>>

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz