Najlepsze meble biurowe z Poznania


Wygodne i funkcjonalne biuro to te, które perfekcyjnie wywiązuje się ze wszystkich swoich ról. Siedziba firmy jest przede wszystkim miejscem pracy, spełnia jednak także funkcje reprezentacyjne i edukacyjne. Jak wybrać mebel biurowe, które najlepiej wywiążą się z powierzonych im zadań?

Meble biurowe czy projekt na indywidualne zamówienie?

Zagospodarowanie funkcjonalnego i ergonomicznego biura nie ogranicza się tylko do wyboru mebli. Trzeba wziąć pod uwagę zasady BHP, dostęp do naturalnego światła, łatwość poruszania się pomiędzy meblami biurowymi, możliwość odcięcia się pracowników od rozmów prowadzonych przy sąsiednim biurku i wiele innych aspektów pracy w biurze. Każdy z nich może mieć ogromne znaczenie dla wydajności pracowników i dla ich zdrowia, zwłaszcza gdy przez większą część dnia pracują przed komputerem, rozmawiają przez telefon albo wypełniają dokumenty. Jak widzisz, wystrój biura jest istotny z wielu powodów, dlatego, zamiast samodzielnie wybierać meble biurowe, a potem okiem laika oceniać, w których miejscach warto postawić biurka, a w którym stół konferencyjny, lepiej poprosić o pomoc fachowców.

Możesz zdecydować się na wsparcie firmy, w której ofercie są nowoczesne meble biurowe Poznań. Mowa o firmie Contino, która realizuje projekty dostosowane do potrzeb konkretnych klientów. Zespół pracujących tam specjalistów zapewnia pełną obsługę procesu aranżacji biura. Zaczyna od doradztwa, przedstawia projekt i jego wycenę, a na końcu odpowiada za dowóz i montaż mebli biurowych. Korzystając z usług Contino, możesz być pewny stworzenia przytulnego, funkcjonalnego i estetycznego biura, w którym doskonale będą czuli się nie tylko pracownicy, lecz także klienci i kontrahenci.

Jak urządzić wygodną przestrzeń do pracy w biurze?

Podstawą każdego stanowiska pracy jest krzesło i biurko. W zależności od metrażu i rodzaju działalności możesz zdecydować się na pojedyncze biurka. Stabilny model, który dodaje lekkości wystrojowi, to taki z metalowymi nogami w kształcie litery A i blatem nawiązującym do naturalnego wyglądu drewna. Meblem, który sprzyja dbaniu o prawidłową postawę i zapobiega bólom kręgosłupa, jest biurko z regulacją wysokości blatu. W ciągu dnia można łatwo zmieniać wysokość blatu i raz pracować na siedząco, a raz ‒ na stojąco. Biurko nie spełniałoby jednak swojej funkcji bez krzesła. W każdym biurze najwygodniejsze są modele obrotowe i regulowane. Dobrze wybrać krzesła biurowe, które pracownik może dostosować do swoich potrzeb, zmieniając wysokość oparcia i zagłówka. Ważna są także podłokietniki i możliwość dopasowania wysokości krzesła do biurka.

Firmowa biblioteczka, salka konferencyjna i lockery ‒ jak dodatkowo wyposażyć biuro?

Na biurkach i krzesłach nie kończy się jednak wyposażenie biura. W siedzibie firmy pracownicy sięgają po fachową literaturę, spotykają się z kandydatami do pracy i kontrahentami, muszą także dbać o zapewnienie poufności danych zapisanych na powierzonych im dokumentach. Właśnie dlatego modułowe regały, które mogą stać pod ścianą albo służyć jako samodzielna ścianka działowa, to nowoczesna i funkcjonalna alternatywa dla klasycznej biblioteczki. Każdego gościa warto z kolei zaprosić do salki konferencyjnej. Poufne dokumenty i w sali do pracy, i w salce konferencyjnej można zamknąć w szafce typu locker. Firma specjalizująca się w projektowaniu biur pokaże, jak funkcjonalnie wykorzystać całą przestrzeń.

 

Dodaj komentarz