Na 24 fajerki, a może i więcej – MONTERIADA 2020


Każde z powyższych rozwiązań zostanie zaprezentowane w użyciu na stoisku o łącznej powierzchni 300 m2. Tym razem zostało podzielone ono na strefy funkcjonalne: montaży nowości produktowych z branży stolarki budowlanej, budowy domu na żywo, dobrego montera oraz biznesowej wraz z zapleczem kawiarnianym, sceną oraz specjalnie wyznaczonymi miejscami dla Partnerów MONTERIADY. Pokazom towarzyszyć będzie dodatkowo żywiołowy komentarz charyzmatycznego dziennikarza i artysty estradowego – Ireneusza Bieleninika. Nie zabraknie również Edmonta – bohatera marki „DOBRY MONTAŻ”, uosabiającego cechy profesjonalnego montera stolarki budowlanej, którego będzie można poznać osobiście, a później kontynuować tę znajomość na Facebooku (ma on bowiem swój własny profil w social media, gdzie dzieli się wiedzą i doświadczeniem).

W środę, 5 lutego 2020 roku, przewidziana jest ponadto konferencja prasowa Związku POiD oraz debata dla uczniów klas o profilu „monter stolarki budowlanej. Celem spotkania z młodzieżą będzie znalezienie sposobu na zwiększenie ilości klas, przygotowujących do wykonywania tego ciekawego i intratnego zawodu.

Dodatkowo, MONTERIADĘ w działaniach komunikacyjnych wspierają liczni Patroni medialni, tj.: bryla.pl, budnet.pl, budownictwo.co, „Budujemy Dom”, „Builder”, „Dom Idealny”, domszytynamiare.pl, „Ekspert Budowlany”, iPolska24.pl, „Kwartalnik OKNO”, „Ładny Dom”, „Materiały Budowlane”, „Monter Stolarki”, „Murator”, murator.pl, muratorplus.pl, obud.pl, Okna21.pl, oknonet.pl, pasywny-budynek.pl, pomyslnadom.pl, „Przegląd Budowlany”, „Świat Aluminium”, „Świat Szkła” i „Nasz Głos Poznański”.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym harmonogramem wydarzenia i wizyty na stoisku MONTERIADY.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz