1 stycznia Tomasz Szlufik, dotychczasowy współwłaściciel goodagency.pl, razem z częścią zespołu rozpoczął działalność jako moodagency.pl.
Tomasz Szlufik od 17 lat zawodowo zajmuje się zagadnieniami komunikacji marek. Wcześniej był fotoreporterem Gazety Wyborczej i wydawcą magazynu Mapa, pierwszego w Polsce miesięcznika kultury klubowej.
Agencja oferuje usługi z zakresu:
Technologii internetowych, budowania strategii komunikacji, brandingu, identyfikacji, multimediów, działań PR i zarządzania kryzysowego, media relations, marketingu, kampanii reklamowych, wsparcia sprzedaży, szkoleń oraz architektury i projektowania przestrzeni użytkowej.
„Prócz współpracy komercyjnej chcemy pracować dla projektów kulturalnych i społecznych. Wspólnie uznaliśmy, że warto coś z siebie dawać innym” – podkreśla Tomasz Szlufik, CEO/creative moodagency.
W zespole moodagency jest 9 osób, w tym pięciu projektantów, z wieloletnim doświadczeniem pracy dla ogólnopolskich i globalnych marek.
Za strategie komunikacji i zagadnienia PR odpowiada Tomasz Lisiecki, były dziennikarz, korespondent wojenny PAP i Telewizji Polsat, do niedawna odpowiedzialny za komunikację społeczną Miasta Poznana.
Account managerem agencji jest Barbara Niewiadowska – Rubiś, do niedawna odpowiedzialna za promocję Miasta Poznania, z doświadczeniem pracy dla polskich i amerykańskich agencji.
Zespół tworzy też Katarzyna Pożarlik, architekt, która przez 20 lat się wykształciła i pracowała w USA. Do największych zawodowych osiągnięć może zaliczyć pracę w Smith Gill Architecture (Chicago) gdzie realizowała duże projekty w Abu Dhabi, Dubaju, Seulu i Chicago, oraz pobyt i praca w Surinamie, dawnej kolonii Holenderskiej w Ameryce Południowej, gdzie projektowała pasywną i ekologiczną architekturę.
Agencja pracuje m.in. dla BZWBK, Cembrit, Leroy Merlin, Emergo, Tasomix, osób publicznych. Ponad to moodagency jest zaangażowana w obsługę Centrum Rezydencji Teatralnej Scena Robocza w Poznaniu i Drużyny Szpiku.