Moodagency zastępuje goodagency


1 stycznia Tomasz Szlufik, dotychczasowy współwłaściciel goodagency.pl, razem z częścią zespołu rozpoczął działalność jako moodagency.pl. 

Tomasz Szlufik od 17 lat zawodowo zajmuje się zagadnieniami komunikacji marek. Wcześniej był fotoreporterem Gazety Wyborczej i wydawcą magazynu Mapa, pierwszego w Polsce miesięcznika kultury klubowej.

Agencja oferuje usługi z zakresu:

Technologii internetowych, budowania strategii komunikacji, brandingu, identyfikacji, multimediów, działań PR i zarządzania kryzysowego, media relations, marketingu, kampanii reklamowych, wsparcia sprzedaży, szkoleń oraz architektury i projektowania przestrzeni użytkowej.

„Prócz współpracy komercyjnej chcemy pracować dla projektów kulturalnych i społecznych. Wspólnie uznaliśmy, że warto coś z siebie dawać innym” – podkreśla Tomasz Szlufik, CEO/creative moodagency.

W zespole moodagency jest 9 osób, w tym pięciu projektantów, z wieloletnim doświadczeniem pracy dla ogólnopolskich i globalnych marek.

Za strategie komunikacji i zagadnienia PR odpowiada Tomasz Lisiecki, były dziennikarz, korespondent wojenny PAP i Telewizji Polsat, do niedawna odpowiedzialny za komunikację społeczną Miasta Poznana.

Account managerem agencji jest Barbara Niewiadowska – Rubiś, do niedawna odpowiedzialna za promocję Miasta Poznania, z doświadczeniem pracy dla polskich i amerykańskich agencji.

Zespół tworzy też Katarzyna Pożarlik, architekt, która przez 20 lat się wykształciła i pracowała w USA. Do największych zawodowych osiągnięć może zaliczyć pracę w Smith Gill Architecture (Chicago) gdzie realizowała duże projekty w Abu Dhabi, Dubaju, Seulu i Chicago, oraz pobyt i praca w Surinamie, dawnej kolonii Holenderskiej w Ameryce Południowej, gdzie projektowała pasywną i ekologiczną architekturę.

Agencja pracuje  m.in. dla BZWBK, Cembrit, Leroy Merlin, Emergo, Tasomix, osób publicznych. Ponad to moodagency jest zaangażowana w obsługę Centrum Rezydencji Teatralnej Scena Robocza w Poznaniu i Drużyny Szpiku.

Dodaj komentarz