Mieszkańcy ocenili Urząd Miasta w Poznaniu


Ostatnia analiza SMG/KRC Poland Media wykazała, że ponad 90% klientów Urzędu Miasta Poznania oraz miejskich jednostek organizacyjnych jest zadowolona ze świadczonych usług. Podczas badań przeprowadzonych na grupie ponad 2 tysięcy osób wzięto pod uwagę takie czynniki jak terminowość, profesjonalizm czy skuteczność. Wysoko oceniono także przestrzeganie zasad etycznych.

Jak podkreśla prezydent Poznania Ryszard Grobelny: – Badania te jasno pokazują, że codzienny wysiłek i profesjonalizm pracowników urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych są doceniane niemal przez wszystkich mieszkańców. Od wielu lat staramy się stale zwiększać standardy obsługi klienta, wprowadzając wiele innowacji i rozwiązań, z których korzystają poznaniacy.  Proszę pamiętać, że to nie tylko obsługa bezpośrednia. Już na etapie kontaktu internetowego lub telefonicznego, ale bez wychodzenia z domu jesteśmy w stanie udzielić informacji z zakresu miejskich usług czy tez po prostu umówić wizytę. Pozwala to oszczędzić czas, zmniejszyć kolejki i usprawnić system.  Jedno jest pewne. Chcemy ten standard utrzymać, a takie wskaźniki jak terminowość, uprzejmość wobec klienta czy praworządność zawsze będą u nas traktowane priorytetowo.

Szczegółowy wykres w załączniku.

Dodaj komentarz