Miasto Poznań oczekuje wyjaśnień od PKP PLK


– Proszę również o informację o tym, jak PKP PLK S.A. ma zamiar lepiej informować pasażerów o niedogodnościach spowodowanych awariami – pisze zastępca prezydenta Poznania. – Przekazanie informacji do Centrum Zarządzania Kryzysowego Poznań po kilku godzinach od momentu zatrzymania komunikacji kolejowej spowodowało zbędne nagromadzenie zdezorientowanych pasażerów w wielu kolejowych węzłach komunikacyjnych. W znaczącej mierze można było tego uniknąć.

Mariusz Wiśniewski prosi też spółkę PKP PLK o zmodyfikowanie procedury alarmowania tak, by umożliwić lepszy przepływ informacji między koleją a miastem. Dzięki temu w przypadku kolejnej awarii poznaniacy mogliby być skuteczniej i sprawniej informowani o utrudnieniach. Szybciej dostaliby też informację o alternatywnych rozwiązaniach komunikacyjnych: czym i skąd mogą sprawnie dojechać do celu.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz