Marketingowy sukces Cavaliady Tour


– Cavaliada to święto miłośników koni, które łączy elementy sportowej rywalizacji, show oraz targów. Jako jedyny w Polsce cykl jeździeckich halowych zawodów został autoryzowany przez Międzynarodową Federację Jeździecką. Tour odbywa się w trzech miastach: w Poznaniu, w Lublinie oraz w Warszawie. Dzięki zastosowaniu marketingowego podejścia do rozwoju projektu, z roku na rok zwiększa się liczba wystawców i widzów, a prestiż imprezy stale rośnie – mówi Karolina Nawrot z Centrum Prasowego MTP.

Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego reprezentuje globalnie 50 000 pracowników przemysłu targowego i współpracuje z 50 narodowymi i regionalnymi organizacjami targowymi. UFI zrzesza 754 członków z 87 krajów. Prawie tysiąc międzynarodowych imprez targowych z dumą nosi znak „Zatwierdzone przez UFI”- gwarancję jakości dla odwiedzających i wystawców.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz