Marketingowe aspekty organizacji imprez biegowych


Ogólnopolska konferencja metodyczna pt. „Marketingowe aspekty organizacji imprez biegowych” organizowana przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu przy współudziale Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, odbędzie się 24-25 października w Poznaniu. Patronat nad wydarzeniem sprawuje „Nasz Głos Poznański”.

plakat-marketing-biegi
Prelegentami na konferencji będą i swoją wiedzą podzielą się między innymi:

1. Jerzy Skarżyński – maratończyk, organizator i współorganizator biegów ulicznych, reprezentant Polski w pucharze świata i Europy w maratonie
2. Paweł Januszewski – złoty medalista Mistrzostw Europy w Budapeszcie w biegu na 400 m p.p. Prezes Fundacji Bieganie, propagator biegania
3. Andrzej Krzyścin – maratończyk, Prezes Klubu Sportowego Altom Gniezno, organizator Biegu Lechitów oraz Biegu Europejskiego
4. Mirosław Bieniecki – organizator i Dyrektor Biegu Rzeźnika w Bieszczadach
5. Artur Kujawiński – maratończyk, założyciel i Prezes Klubu Biegowego Maniac, organizator biegu Maniacka Dziesiątka
6. Bogdan Sojkin – profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, specjalizuje się m.in. w problematyce marketingu sportowego, Vice Prezes Polskiego Związku Piłki Ręcznej
7. Andrzej Sznajder – profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, specjalizuje się w problematyce marketingu sportowego, Kierownik Studium Podyplomowego Marketing w Sporcie, członek Komisji Marketingu przy Polskim Komitecie Olimpijskim

8. Henryk Mruk – profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, specjalizuje się m.in. w problematyce marketingu sportowego, autor książek o tematyce marketingu i zarządzania w sporcie
9. Zygmunt Waśkowski – profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, specjalizuje się w problematyce marketingu sportowego, autor wielu publikacji o tematyce marketingu w sporcie, maratończyk
10. Jolanta Witek – profesor Uniwersytetu Szczecińskiego, Rektor Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu, specjalizuje się w problematyce marketingu, organizator konferencji naukowych poświęconych roli sportu w promocji miast i regionów
11. Edyta Gołąb-Andrzejak – doktor Politechniki Gdańskiej, specjalizuje się w problematyce marketingu, promocji oraz turystyki, w tym turystyki sportowej
Więcej informacji na stronie Konferencji: http://konferencjabiegi.pl/ oraz profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/konfernecjabiegi.

O konferencji czytaj też tutaj.

Dodaj komentarz