Atrakcjami, którymi byłby zainteresowany przed spotkaniem dotyczą częstszego kontaktu klubu z kibicami. Ważne dla niego są także akcje dla najmłodszych. To dzięki nim pasja do żużla mogłaby zrodzić się u jego pociech. Narzędziem służącym do komunikacji z klubem jest dla niego Facebook. Konto klubu pomaga mu odnaleźć interesujące informację oraz newsy.
Sympatyk PSŻ zagląda na to medium społecznościowe raz dziennie. Nieobca dla osoby, która pokochała speedway jest strona internetowa poznańskiego klubu, na którą zagląda średnio raz w miesiącu. Kibic PSŻ Poznań to kibic zaangażowany w losy całej drużyny, regularnie śledzący poczynania zespołu oraz wspierający klub w zarówno w gorszych jak i lepszych chwilach. Kibica charakteryzują także świadomość obecnej sytuacji sportowej i organizacyjnej. Ważny jest dla niego także stały rozwój klubu i podążanie w odpowiednim kierunku, aby żużel w Poznaniu wznosił się na coraz to wyższy poziom.
Metodologia badań:
Badanie opinii kibiców i sympatyków PSŻ Poznań zostało przeprowadzone w trzech terminach. Pierwszy pomiar pomiędzy 4 a 16 października 2016 roku drugi natomiast między 6 a 27 września 2017 roku, trzeci zaś 19, a 24 października 2018 roku. Osobom badanym zostało udostępnione narzędzie w wersji on-line. W badaniu wzięło udział 985 respondentów w 2016 roku oraz 884 rok później. Natomiast w 2018 roku już 1123. Zgodnie z konwencją statystyczną, usunięto wartości odstające (przypadkowe i nierealne).