#koszulkanabasel: koszulki Lechitów z Bazylei wylicytowane za ponad 14 tys. złotych


Zakończyła się licytacja unikatowych koszulek, w których piłkarze Lecha Poznań wystąpili w meczu rewanżowym z FC Basel. Zebrano 14 207,99 złotych, a najdroższa okazała się koszulka Barrego Douglasa. Pieniądze zostaną przekazane Drużynie Szpiku, której logotyp decyzją kibiców znalazł się na przodzie strojów zawodników Lecha.

#koszulkanabasel

Kibice licytowali komplet 20 koszulek meczowych przygotowanych specjalnie na rewanż z FC Basel, które zostały dodatkowo podpisane przez piłkarzy. Aukcje trwały 6 dni, rozpoczęły się we wtorek 11 sierpnia, a zakończyły w poniedziałek 17 sierpnia. Wszystkie stroje zostały wylicytowane łącznie za 14 207 złotych i 99 groszy. Najwyższą wartość osiągnęły koszulki Barrego Douglasa (1 525 złotych), Karola Linettego (1 325 złotych) oraz Gergo Lovrencsicsa (1 009,99 złotych). Całkowity dochód z aukcji zostanie przekazany Fundacji Drużyny Szpiku na realizację celów statutowych.

STS jest zaangażowanym sponsorem, nasza obecność nie ogranicza się wyłącznie do ekspozycji reklamowych. Z myślą o kibicach realizujemy bardzo dużo aktywności, które wykraczają poza podpisane umowy, co już wiele razy udowodniliśmy. Akcja #koszulkanabasel była możliwa dzięki ścisłemu i efektywnemu współdziałaniu STS z Lechem Poznań. Na takiej współpracy zyskuje klub, kibice, a w tym przypadku także wszystkie zaproszone do udziału organizacje dobroczynne – powiedział Mateusz Juroszek, prezes STS.

Cieszę się, że po raz kolejny pokazaliśmy, jak duży potencjał drzemie we współpracy wielu środowisk. W głosowanie udało się zaangażować organizacje charytatywne i kibiców, a na koniec unikatowe koszulki z logotypem Drużyny Szpiku zostały zlicytowane i pozyskane stąd środki wesprą działanie fundacji. Udowadniamy w ten sposób, że razem jesteśmy mocni i dzięki temu możemy wszystko – mówi prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak.

#koszulkanabasel to wspólna akcja STS oraz Lecha Poznań. W związku z faktem, że w Szwajcarii zabronione jest reklamowanie firm bukmacherskich, miejsce na koszulkach piłkarzy w rewanżowym meczu z FC Basel udostępnione zostało organizacji dobroczynnej. Kibice w otwartym głosowaniu na stronie www.koszulkanabasel.pl zdecydowali, że na przodzie strojów zawodników Lecha znajdzie się logotyp Drużyny Szpiku, która wyprzedziła Fundację RAK OFF oraz Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu. W internetowym głosowaniu wzięło udział 63 482 kibiców.

Dodaj komentarz