Kibice Lecha idą na mecz z kapslami


Mecze piłkarskie organizuje się dla kibiców. Bez ich obecności, ich dopingu, bez emocji futbol traci sens. Wiele uznanych firm promuje się za pośrednictwem piłki nożnej zdając sobie sprawę ze skuteczności tego przekazu. Marka piwa Lech Pils jest sponsorem głównym innej znanej wielkopolskiej marki – Lecha Poznań.

Podpisanie umowy KP_SKLP_2

Kompania Piwowarska, chcąc wzmocnić promocyjny efekt, otworzyła się też na współpracę ze zorganizowanymi kibicami. Na sobotni (tj 20.09) mecz przeciwko Zawiszy Bydgoszcz wybierają się oni z kapslami po piwie Lech Pils.

Zaczyna się bowiem wspólna akcja dwóch Lechów. Stowarzyszenie Kibiców Lecha Poznań i Kompania Piwowarska podpisały w tej sprawie umowę. Kibice otrzymają 25 tysięcy zł na oprawę meczową, dzięki czemu mecze na INEA Stadionie będą jeszcze bardziej widowiskowe. Wcześniej jednak uzbierają 600 kg kapsli po piwie Lech Pils, umieszczając je w specjalnych urnach wystawionych w widocznym i opisanym miejscu na stadionie. W całej Wielkopolsce kapsle będzie można oddawać w 160 punktach, głównie w sklepach sprzedających najbardziej regionalny produkt Kompanii Piwowarskiej.

Do akcji włączyły się fankluby Lecha z wielkopolskich miast. Ta organizacja, która pochwali się największym kapslowym „urobkiem”, otrzyma dodatkowe 5 tysięcy zł na swoją działalność. Chcąc zebrać wymagane 600 kg kapsli, trzeba otworzyć mniej więcej 300 tysięcy butelek piwa. Wydaje się to dużo, ale kibiców Lecha jest tak wielu i są oni tak dobrze zorganizowani, że efekty akcji będzie można zobaczyć już podczas meczu z Zawiszą.

Na zdjęciu sygnatariusze porozumienia: Piotr Ciesielski, prezes Stowarzyszenia Kibiców Lecha Poznań (z lewej), Michał Nowicki i Robert Wesoły z Kompanii Piwowarskiej.

Dodaj komentarz