28 – 30 listopada w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się konferencja I ❤ business & HR. Wydarzenie kompleksowo poruszy wszystkie najważniejsze kwestie funkcjonowania biznesu – od zadowolenia klienta (CX), przez HR, po tematy strategiczne i biznesowe. Patronem medialnym jest „Nasz Głos Poznański”.
Event dostarczy konkretne wskazówki, co można zmienić w organizacji, aby była bardziej dochodowa. Zadbają o to prelegenci, którzy na co dzień budują przedsiębiorstwa warte miliony złotych. Uczestnicy wysłuchają aż 36 merytorycznych wystąpień, podczas których dowiedzą się, jak budować skuteczne procesy sprzedażowe, marketingowe, rekrutacyjne oraz jak dbać o zadowolenie klienta.
I ❤ Business & HR to nowe wydarzenie w kategorii eventów biznesowych. Konferencja ta jest bowiem owocem współpracy aż czterech marek: sprawny.marketing, WiseGroup, RocketJobs.pl & Just Join IT oraz Customer Experience Manager.
Agenda konferencji podzielona jest na trzy dni:
- 28 listopada: X SUMMIT – dzień poświęcony doświadczeniom klientów i pracowników (bloki tematyczne: Customer Experience, Employee Experience + Kultura Organizacyjna, Zarządzanie Głosem Klienta, Narzędzia CXM),
- 29 listopada: I ❤ HR – dzień poświęcony rekrutacji oraz budowaniu relacji z pracownikiem (bloki tematyczne: Attract, Engage, Inspire, Hire),
- 30 listopada: I ❤ business – dzień poświęcony budowaniu wzrostu i wizerunku firmy (bloki tematyczne: Finance, Strategy, Sales, Innovation).
Uczestnicy mają do wyboru bilety zarówno na pojedyncze dni, jak pakiety kilkudniowe, aby jak najlepiej dopasować tematykę wystąpień do swoich preferencji.
Ostatnie trzy dni listopada to także idealna okazja, aby dodatkowo skorzystać ze szkoleń biznesowych, organizowanych równolegle z konferencją. Uczestnicy w tych dniach mają okazję skorzystać ze szkolenia Strategia Employer Branding, Skuteczna strategia sprzedaży i marketingu B2B czy HR_2024. Trendy i narzędzia.
Szczegółowe informacje o wydarzeniu dostępne są na stronie ilovebusiness.pl.