Jedzielnia, czyli poznańskie lokale na poznańskich rynkach


Miasto Poznań wspólnie ze spółką Targowiska rozpoczyna promowanie lokalnych restauracji i namawia do zakupów na miejskich targowiskach, które krok po kroku będą zamieniały się w nowoczesne centra handlu produktami spożywczymi. Cena porcji ma nie przekraczać 10 zł.

26 maja startuje kampania pod nazwą Jedzielnia.

– Dzięki tej akcji chcemy przypomnieć mieszkańcom naszego miasta, że warto jest jeść dobrze, zdrowo, kolorowo i niebanalnie – mówi Patryk Pawełczak p.o. dyrektora Gabinetu Prezydenta Miasta Poznania. – Chcemy nie tylko przypomnieć, że na poznańskich rynkach można kupić doskonałe, regionalne i sezonowe produkty, ale także pokazać jakie cuda potrafią z nich wyczarować szefowie kuchni poznańskich restauracji.

W ramach kampanii przez pół roku organizatorzy odwiedzać będą kolejno największe poznańskie targowiska, na których zawsze w sobotę, na specjalnym stoisku, lokalne restauracje zaprezentują potrawy przygotowywane na tę okazję.

– Kampania jest pomyślana tak, żeby wesprzeć integrację mieszkańców w ramach swoich dzielnic – dodaje Patryk Pawełczak. – Na rynkach będziemy pokazywali tylko ofertę restauracji z najbliższej okolicy. Mamy nadzieję, że możliwość zjedzenia oryginalnych potraw na targowisku spodoba się poznaniakom. Tym bardziej, że prosiliśmy restauratorów, by cena porcji nie przekraczała 10 zł, tak, by przychodząc z rodziną, można było spróbować kilku dań.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz