Jak załatwić sprawę w urzędzie w Poznaniu – najważniejsze telefony


3. Zachęcamy do korzystania z infolinii Poznań Kontakt 61 646 33 44 i numerów telefonów dedykowanych do poszczególnych spraw:

·        Informacja z zakresu spraw dotyczących prowadzonych postępowań w Wydziale Urbanistyki i Architektury tel.:  61 878 5395, 61 878 5461, 61 878 5463, 61 878 5395 lub 887 772 225, ua@um.poznan.pl

·        Informacja z zakresu spraw dotyczących wydania zaświadczenia o obszarze rewitalizacji tel. 61 878 5010, kp@um.poznan.pl

·        Informacja z zakresu spraw dotyczących realizacji projektów z dofinansowaniem z UE: tel. 61 878 5010, kp@um.poznan.pl

·        Informacja z zakresu spraw dotyczących wydawania pozwoleń konserwatorskich: tel.: 61 878 5491, 61 878 5489, 61 878 5453, 61 878 1698, 61 878 5039, 61 878 4623, 61 878 5347, 61 878 5850, mkz@um.poznan.pl

·        Informacja z zakresu spraw dotyczących wydawania pozwoleń archeologicznych: tel. 61 628 5516, mkz@um.poznan.pl

·        Informacja z zakresu spraw dotyczących zabytkowej zieleni: tel. 61 878 5039, mkz@um.poznan.pl

·        Informacja z zakresu spraw dotyczących dotacji dla sportowych organizacji pozarządowych: tel. 61 878 5354, sp@um.poznan.pl

·        Informacja z zakresu spraw dotyczących Rady Miasta Poznania: tel. 61 878 5308, rm@um.poznan.pl

·        Informacja z zakresu spraw dotyczących zamówień publicznych: tel.: 61 878 5210 lub adres e-mail: zp@um.poznan.pl

·        Informacja z zakresu spraw dotyczących obsługi kancelaryjnej: tel.: 61 878 5214 zou@um.poznan.pl

·        Informacja z zakresu spraw dotyczących organizacji spotkań i wystaw w budynku Urzędu: tel.: 61 878 5081, 61 8785082, zou@um.poznan.pl

·        Informacja z zakresu spraw dotyczących obsługi Biura Rzeczy Znalezionych: zou@um.poznan.pl, tel.: 61 878 5382, 885 508 529.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz