Jak deweloper wspiera klienta?


Klient doceni też dewelopera, który dzieli się swoimi doświadczeniami. – Nasze portfolio to udane realizacje na terenie Poznania, w tym między innymi na Jeżycach i Grunwaldzie. Gwarantujemy wiedzę ekspercką i udzielamy wsparcia merytorycznego, a to przekłada się na spokój nabywców – mówi Michał Rozwadowski, współinwestor osiedla „Domy w Szczytnikach”.

Zadowoleni klienci z chęcią przekażą pozytywną opinię swoim przyjaciołom, rodzinie. A marka dewelopera to jedno z najważniejszych kryteriów. – Własny dom w jednej z naszych inwestycji wybrało już ponad 200 rodzin, co nas bardzo cieszy. Niedawno zaprezentowaliśmy premierowo II etap osiedla Nowy Jasin i już szósty inwestycji Zielone Rabowice II. Nasi klienci wiedzą, że gwarantujemy jakość i przemyślane projekty, dbając o nich od pierwszej wizyty w biurze – podsumowuje Hanna Brygier, specjalista ds. marketingu w firmie Greenbud Development.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz