– Wroniecka Dycha jest nie tylko sportowym wyzwaniem, ale również wydarzeniem o wymiarze społecznym – gromadzącym i łączącym ludzi z różnych środowisk. Tym bardziej cieszy nas więc fakt, że kolejny raz możemy być partnerem tej inicjatywy i wspólnie z naszymi pracownikami promować aktywność fizyczną i zdrowy tryb życia – komentuje Anna Rakowska, menedżerka ds. projektów pracowniczych i społecznych w Grupie Amica.
Wroniecka Dycha na stałe wpisała się w kalendarz Grupy Amica. Z tego powodu – podobnie do lat poprzednich – na starcie biegu nie zabrakło również pracowników firmy, którzy chętnie podejmują się wyzwania. W tym roku po raz pierwszy bieg trasy dotarł także do fabryki producenta AGD – przed jej bramą główną na biegaczy czekała zawrotka i kurtyna wodna dla ochłody.
Po dotarciu uczestników na metę, zostały im wręczone medale i nagrody. Wśród nich m.in. te ufundowane przez Grupę Amica, partnerującą wydarzeniu. Na zwycięzców czekały markowe sprzęty, takie jak odkurzacze, opiekacz, oczyszczacz powietrza oraz robot planetarny.
Fot. Materiały prasowe