Rowerem przez mosty i wiadukty
Do tych 409,5 kilometra można doliczyć dwie inwestycje, które właśnie są kończone – to Trasa Solna (etap 1 i 2) oraz droga dla rowerów przy ul. Dmowskiego (między ulicami Potockiej i Hetmańską). Obie te trasy będą kontynuowane. Aktualnie trwa budowa 3 etapu trasy wzdłuż Dmowskiego – od Krauthofera do Miedzianej – trwają też rozmowy z inwestorem zewnętrznym w sprawie realizacji etapu 2 (odcinek Krauthofera – Hetmańska). W tej kadencji ma być wykonana również tzw. Trasa Łazarska w stronę MTP. Z kolei w przypadku Trasy Solnej trwają prace projektowe mostu Chrobrego wraz z infrastrukturą rowerową od ul. Chwaliszewo do mostu Mieszka I.
W przyszłym roku gotowe będą mosty Berdychowskie, dzięki którym łatwiej będzie przemieścić się ze Starego Miasta w okolice Malty. Uzupełnieniem rowerowej infrastruktury na mostach będzie projektowana aktualnie droga wzdłuż ul. Berdychowo. Również w 2025 oddane zostaną dwa wiadukty – wzdłuż ulic Lutyckiej i Golęcińskiej oraz rondo na ul. Literackiej. W ramach tej inwestycji powstaje infrastruktura rowerowa. Ważną jej częścią będzie m.in. trasa wzdłuż ul. Podolańskiej. Dzięki niej będzie można dojechać do ul. Druskienickiej, a dalej po istniejącej drodze dla rowerów na Podolany i w stronę Suchego Lasu. W planach jest także budowa drogi dla rowerów przy ul. Koszalińskiej i Golęcińskiej – pomiędzy ul. Literacką a wiaduktem nad linią kolejową. Umożliwi ona dojazd do centrum mieszkańcom Strzeszyna.
W centrum budowana jest droga dla rowerów przy ul. Królowej Jadwigi i Strzeleckiej (po stronie wschodniej). Trwa projektowanie kolejnego etapu tej inwestycji – po zachodniej stronie ul. Strzeleckiej. Inwestycja obejmie skrzyżowania Drogi Dębińskiej, ul. Królowej Jadwigi i Strzeleckiej oraz Garbary, Kazimierza Wielkiego i Kościuszki.