HERpowerment – kampania przeciw przemocy słownej


Słowa mogą ranić – przypomina o tym kampania społeczna stworzona przez stowarzyszenie Eclectic Movement i współfinansowana przez miasto Poznań. Krótka animacja uświadamia, jak bolesna może być przemoc werbalna.


Kampania ma walczyć z przemocą słowną/ animacja: Olga Mrozek i Maria Horowska.

Realizowany przez stowarzyszenie projekt HERpowerment to kampania społeczna na rzecz praw kobiet. Składa się z kilku elementów. Pierwszym była ankieta online przeprowadzona na grupach na Facebooku oraz poprzez profile społecznościowe. Organizatorzy poprosili w niej, by kobiety wypisały komentarze, z jakimi musiały się w życiu mierzyć. Są to często słowa, które niektórym wydają się zabawne, a w rzeczywistości zawstydzają, poniżają lub powodują dyskomfort. Drugie pytanie dotyczyło historii, którymi ankietowane mogły i chciały się podzielić.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz