Gość specjalny Impact’21: była sekretarz stanu Hillary Clinton


IMPACT’21 – ścieżki tematyczne

Digital Future

O czym będziemy mówić?

  • Przyszłość pod znakiem AI
  • Operacje biznesowe z dowolnego miejsca na świecie
  • Przemysłowa sztuczna inteligencja
  • Słyszałeś o AI, chmurze, blockchain, 5G i obliczeniach kwantowych? Czy te technologie mogą współpracować ze sobą i generować dodatkową wartość?
  • Czy Azja pozostanie kluczowym graczem w wyścigu technologicznych innowacji? Jak Europa może pozostać proaktywnym uczestnikiem tego wyścigu?
  • Czy AI, uczenie maszynowe i głębokie uczenie stają się inteligentniejsze szybciej niż kiedykolwiek wcześniej?
  • Jakie wyzwania czekają na firmy chcące wykorzystać AI?
  • Jaki jest wpływ 5G na światową gospodarkę: łączność i zarządzanie urządzeniami?
  • Jak strategia biznesowa powinna współgrać ze strategią technologiczną?

Green Economy

O czym będziemy mówić?

  • Jak możemy zidentyfikować sposoby, w jakie handel może pomóc w odbudowie bardziej ekologicznej gospodarki światowej po kryzysie?
  • Jakie są najlepsze przykłady, że ochrona środowiska staje się istotną częścią każdej gałęzi handlu?
  • Jakich rozwiązań systemowych potrzebujemy, aby wspomóc ożywienie i przejście na zieloną gospodarkę?
  • Globalne zarządzanie gospodarcze umożliwiające transformację na poziomie krajowym
  • Wpływ na klimat poprzez dekarbonizację łańcucha dostaw
  • Jak kształtować strategię przemysłową dla gospodarki obiegu zamkniętego?

Energy

O czym będziemy mówić?

  • Czy polskie porty są gotowe na morską energię wiatrową?
  • Jak to się dzieje, że źródła odnawialne obniżają koszty energii i jej produkcji?
  • Co to jest offgrid i jak produkować energię w tym modelu?
  • Regiony post górnicze: jak przeprowadzić transformację, która nie doprowadzi do deprywacji regionu?
  • Nowa rola spółek dystrybucyjnych na rynku: jak poradzą sobie z transformacją energetyki?
  • Jak digitalizować sektor energetyczny?
  • Jaka jest rola portów w rynku zielonego wodoru?
  • Jak wdrażać Europejski Zielony Ład?
  • Czy do 2050 r. Polska będzie neutralna klimatycznie?
  • Jaka jest rola Polskiego Ładu w transformacji energetycznej?
  • Czy w Polsce jest miejsce na lądowe farmy wiatrowe?
  • Czy problem NIMBY dotyczy farm fotowoltaicznych?
  • Elektryfikacja wszystkiego: czy warto, aby wszystko było na prąd?

Mobility

O czym będziemy mówić?

  • Czy e-mobilność jest już rozwiązaniem mainstreamowym?
  • Jakie są najlepsze przykłady efektywnego wdrażania innowacyjnej i przyjaznej środowisku infrastruktury i systemu transportowego?
  • Czy Mobility-as-a-Service w pełni zastąpi osobiste środki transportu?
  • Jak finansować nowy transport zarówno jako jednostka, jak i podmiot gospodarczy?
  • Jaka jest rola prosumenta w nowej energetyce i mobilności?
  • Co z regulacjami w sektorze energetycznym i utworzeniem nowej taryfy dystrybucyjnej dedykowanej infrastrukturze ładowania?
  • Jak skutecznie napędzać „nowy transport” w nadchodzących latach?
  • Nowy Kosmos dla zrównoważonego rozwoju

Urban Next

O czym będziemy mówić?

  • Samorządy: Zamówienia publiczne jako przyjazne dla klimatu i inwestowanie w zrównoważone budynki
  • Jak rząd może pomóc w inwestowaniu w ekologiczne zamówienia publiczne, wymagające zrównoważonych praktyk i ekologicznych materiałów?
  • Poprawa efektywności energetycznej budynków w naszych miastach.
  • Jak ulgi podatkowe i wsparcie finansowe ułatwią renowacje istniejących budynków?
  • Globalne trendy: Domy niskoenergetyczne stają się coraz bardziej przystępne cenowo i opłacalne w porównaniu z konwencjonalnymi budynkami

Health

O czym będziemy mówić?

  • Jak możemy wyeliminować nieefektywne wydatki na zdrowie na świecie?
  • Czy system opieki zdrowotnej jest przygotowany na potrzeby starzejącego się społeczeństwa?
  • Jaki wpływ na zdrowie ma stres i zaburzenia psychologiczne, których doświadczyliśmy w czasie pandemii?
  • Co liderzy opieki zdrowotnej postrzegają jako przyszłość cyfrowego zdrowia?
  • Jakie są najnowsze projekty umożliwiające naukowcom prace nad innowacjami w medycynie i systemie ochrony zdrowia w Polsce?

Sport

O czym będziemy mówić?

  • Co teraz? Pięć scenariuszy dla branży sportowej po pandemii
  • Zarządzanie w sektorze sportowym w Polsce: nowe metody monitorowania i wspierania managementu sektora sportowego. Jak budować efektywną współpracę na linii związki sportowe – samorządy – decydenci? Przykłady dobrych praktyk
  • Wyzwania międzynarodowych organizacji sportowych po pandemii
  • Sport i finanse: inwestycje w sport, zarządzanie portfelem sportowca, efektywność na rynku transferów piłkarskich, sportowe inwestycje samorządowe. Perspektywa sportowców, ekonomistów i menedżerów, czyli ekonomiczne realia polskiego sektora sportowego
  • Czy wpływ sektora sportowego na wybory konsumenckie jest sposobem na ochronę firm przed kryzysem? Czy na sporcie się zarabia i czy powinno się na nim zarabiać?
  • Edukacja menedżerów sportu – jaka jest w Polsce, a jaka być powinna?
  • Jak telewizja i platformy cyfrowe zmieniają sport?
  • Wellbeing: znaczenie sportu i rekreacji dla naszego zdrowia i samopoczucia. Jak popularyzować aktywność ruchową?

Art (Collectables)

O czym będziemy mówić?

  • Art branding – kuratorski projekt w świecie kamienia użytkowego
  • Design jako kolekcjonerski obiekt
  • Złoto? Diamenty? Albo sztuka jako wartość na lata w portfelu inwestycyjnym
  • Rzeźby w parku – prywatni współcześni mecenasi
  • Biżuteria kolekcjonerska
  • Flora jako obiekt sztuki
  • Artefakty z Dalekiego Wschodu – piękno zatrzymane w czasie

Women Empowerment

O czym będziemy mówić?

  • Jak powinny działać firmy odpowiedzialne społecznie, aby budować równość i włączenie kobiet?
  • Różnorodność, równość i włączenie: co należy zrobić inaczej dla przyszłości pracy?
  • Działania, które mogą pomóc w zwalczaniu uprzedzeń i dyskryminacji ze względu na płeć. Jak wprowadzić parytet płci?
  • #ChooseToChallenge – rola kobiet w domu, w pracy i w społeczeństwie
  • Kompetentne, ale niepewne: dlaczego tak wiele kobiet ogranicza swój potencjał?
  • Jak kobiety napędzają przyszłość technologii?
  • Jak rozwój technologii i startupów wpływają na obszary Diversity, Equity & Inclusion w biznesie?
  • Pozyskiwanie funduszy: jak uprzedzenia ze względu na płeć wpływają na kobiety founderki
  • Kobiety na stanowiskach kierowniczych – strategię zwiększenia udziału kobiet w zarządach

Marketing & Media Insights

O czym będziemy mówić?

  • Event marketing w ujęciu międzynarodowym. Trendy zza oceanu.
  • JOMO vs virtual events – jak sprawić, żeby uczestnicy dołączyli do wydarzenia?
  • Jak omnichannel marketing i konieczność budowania komunikacji we wszystkich kanałach dotarcia do konsumentów wpływa na eventy w ontrade?
  • Jakie jest podejście marek do kwestii sustainability i czy dużą rolę w strategii marketingowej odgrywa kwestia sustainable events?
  • Hybrid events w dobie fake news. Czy możemy kreować rzeczywistość?
  • Influencer marketing w eventach – best practices.
  • Jak big data zmiania marketing i czy blackchain może pomagać w zabezpieczeniu event marketingu?
  • SIlver tsunami vs Gen Z – czy da się znaleźć punkty styku w marketingu do tych grup docelowych?
Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz