IMPACT’21 – ścieżki tematyczne
Digital Future
O czym będziemy mówić?
- Przyszłość pod znakiem AI
- Operacje biznesowe z dowolnego miejsca na świecie
- Przemysłowa sztuczna inteligencja
- Słyszałeś o AI, chmurze, blockchain, 5G i obliczeniach kwantowych? Czy te technologie mogą współpracować ze sobą i generować dodatkową wartość?
- Czy Azja pozostanie kluczowym graczem w wyścigu technologicznych innowacji? Jak Europa może pozostać proaktywnym uczestnikiem tego wyścigu?
- Czy AI, uczenie maszynowe i głębokie uczenie stają się inteligentniejsze szybciej niż kiedykolwiek wcześniej?
- Jakie wyzwania czekają na firmy chcące wykorzystać AI?
- Jaki jest wpływ 5G na światową gospodarkę: łączność i zarządzanie urządzeniami?
- Jak strategia biznesowa powinna współgrać ze strategią technologiczną?
Green Economy
O czym będziemy mówić?
- Jak możemy zidentyfikować sposoby, w jakie handel może pomóc w odbudowie bardziej ekologicznej gospodarki światowej po kryzysie?
- Jakie są najlepsze przykłady, że ochrona środowiska staje się istotną częścią każdej gałęzi handlu?
- Jakich rozwiązań systemowych potrzebujemy, aby wspomóc ożywienie i przejście na zieloną gospodarkę?
- Globalne zarządzanie gospodarcze umożliwiające transformację na poziomie krajowym
- Wpływ na klimat poprzez dekarbonizację łańcucha dostaw
- Jak kształtować strategię przemysłową dla gospodarki obiegu zamkniętego?
Energy
O czym będziemy mówić?
- Czy polskie porty są gotowe na morską energię wiatrową?
- Jak to się dzieje, że źródła odnawialne obniżają koszty energii i jej produkcji?
- Co to jest offgrid i jak produkować energię w tym modelu?
- Regiony post górnicze: jak przeprowadzić transformację, która nie doprowadzi do deprywacji regionu?
- Nowa rola spółek dystrybucyjnych na rynku: jak poradzą sobie z transformacją energetyki?
- Jak digitalizować sektor energetyczny?
- Jaka jest rola portów w rynku zielonego wodoru?
- Jak wdrażać Europejski Zielony Ład?
- Czy do 2050 r. Polska będzie neutralna klimatycznie?
- Jaka jest rola Polskiego Ładu w transformacji energetycznej?
- Czy w Polsce jest miejsce na lądowe farmy wiatrowe?
- Czy problem NIMBY dotyczy farm fotowoltaicznych?
- Elektryfikacja wszystkiego: czy warto, aby wszystko było na prąd?
Mobility
O czym będziemy mówić?
- Czy e-mobilność jest już rozwiązaniem mainstreamowym?
- Jakie są najlepsze przykłady efektywnego wdrażania innowacyjnej i przyjaznej środowisku infrastruktury i systemu transportowego?
- Czy Mobility-as-a-Service w pełni zastąpi osobiste środki transportu?
- Jak finansować nowy transport zarówno jako jednostka, jak i podmiot gospodarczy?
- Jaka jest rola prosumenta w nowej energetyce i mobilności?
- Co z regulacjami w sektorze energetycznym i utworzeniem nowej taryfy dystrybucyjnej dedykowanej infrastrukturze ładowania?
- Jak skutecznie napędzać „nowy transport” w nadchodzących latach?
- Nowy Kosmos dla zrównoważonego rozwoju
Urban Next
O czym będziemy mówić?
- Samorządy: Zamówienia publiczne jako przyjazne dla klimatu i inwestowanie w zrównoważone budynki
- Jak rząd może pomóc w inwestowaniu w ekologiczne zamówienia publiczne, wymagające zrównoważonych praktyk i ekologicznych materiałów?
- Poprawa efektywności energetycznej budynków w naszych miastach.
- Jak ulgi podatkowe i wsparcie finansowe ułatwią renowacje istniejących budynków?
- Globalne trendy: Domy niskoenergetyczne stają się coraz bardziej przystępne cenowo i opłacalne w porównaniu z konwencjonalnymi budynkami
Health
O czym będziemy mówić?
- Jak możemy wyeliminować nieefektywne wydatki na zdrowie na świecie?
- Czy system opieki zdrowotnej jest przygotowany na potrzeby starzejącego się społeczeństwa?
- Jaki wpływ na zdrowie ma stres i zaburzenia psychologiczne, których doświadczyliśmy w czasie pandemii?
- Co liderzy opieki zdrowotnej postrzegają jako przyszłość cyfrowego zdrowia?
- Jakie są najnowsze projekty umożliwiające naukowcom prace nad innowacjami w medycynie i systemie ochrony zdrowia w Polsce?
Sport
O czym będziemy mówić?
- Co teraz? Pięć scenariuszy dla branży sportowej po pandemii
- Zarządzanie w sektorze sportowym w Polsce: nowe metody monitorowania i wspierania managementu sektora sportowego. Jak budować efektywną współpracę na linii związki sportowe – samorządy – decydenci? Przykłady dobrych praktyk
- Wyzwania międzynarodowych organizacji sportowych po pandemii
- Sport i finanse: inwestycje w sport, zarządzanie portfelem sportowca, efektywność na rynku transferów piłkarskich, sportowe inwestycje samorządowe. Perspektywa sportowców, ekonomistów i menedżerów, czyli ekonomiczne realia polskiego sektora sportowego
- Czy wpływ sektora sportowego na wybory konsumenckie jest sposobem na ochronę firm przed kryzysem? Czy na sporcie się zarabia i czy powinno się na nim zarabiać?
- Edukacja menedżerów sportu – jaka jest w Polsce, a jaka być powinna?
- Jak telewizja i platformy cyfrowe zmieniają sport?
- Wellbeing: znaczenie sportu i rekreacji dla naszego zdrowia i samopoczucia. Jak popularyzować aktywność ruchową?
Art (Collectables)
O czym będziemy mówić?
- Art branding – kuratorski projekt w świecie kamienia użytkowego
- Design jako kolekcjonerski obiekt
- Złoto? Diamenty? Albo sztuka jako wartość na lata w portfelu inwestycyjnym
- Rzeźby w parku – prywatni współcześni mecenasi
- Biżuteria kolekcjonerska
- Flora jako obiekt sztuki
- Artefakty z Dalekiego Wschodu – piękno zatrzymane w czasie
Women Empowerment
O czym będziemy mówić?
- Jak powinny działać firmy odpowiedzialne społecznie, aby budować równość i włączenie kobiet?
- Różnorodność, równość i włączenie: co należy zrobić inaczej dla przyszłości pracy?
- Działania, które mogą pomóc w zwalczaniu uprzedzeń i dyskryminacji ze względu na płeć. Jak wprowadzić parytet płci?
- #ChooseToChallenge – rola kobiet w domu, w pracy i w społeczeństwie
- Kompetentne, ale niepewne: dlaczego tak wiele kobiet ogranicza swój potencjał?
- Jak kobiety napędzają przyszłość technologii?
- Jak rozwój technologii i startupów wpływają na obszary Diversity, Equity & Inclusion w biznesie?
- Pozyskiwanie funduszy: jak uprzedzenia ze względu na płeć wpływają na kobiety founderki
- Kobiety na stanowiskach kierowniczych – strategię zwiększenia udziału kobiet w zarządach
Marketing & Media Insights
O czym będziemy mówić?
- Event marketing w ujęciu międzynarodowym. Trendy zza oceanu.
- JOMO vs virtual events – jak sprawić, żeby uczestnicy dołączyli do wydarzenia?
- Jak omnichannel marketing i konieczność budowania komunikacji we wszystkich kanałach dotarcia do konsumentów wpływa na eventy w ontrade?
- Jakie jest podejście marek do kwestii sustainability i czy dużą rolę w strategii marketingowej odgrywa kwestia sustainable events?
- Hybrid events w dobie fake news. Czy możemy kreować rzeczywistość?
- Influencer marketing w eventach – best practices.
- Jak big data zmiania marketing i czy blackchain może pomagać w zabezpieczeniu event marketingu?
- SIlver tsunami vs Gen Z – czy da się znaleźć punkty styku w marketingu do tych grup docelowych?