Głosujemy na Poznań


O sukcesie Poznania stanowi także różnorodność jego oferty. Składają się na nią nie tylko zabytki i klasyczne muzea, takie jak Muzeum Narodowe w Poznaniu czy Muzeum Archeologiczne. To także innowacyjne i interaktywne placówki – Brama Poznania albo Rogalowe Muzeum Poznania – jak również Centrum Kultury Zamek, Termy Maltańskie, Nowe Zoo czy Palmiarnia Poznańska. Wiele osób kojarzy także Poznań z klubem piłkarskim Lech, jedną z atrakcji turystycznych jest sam stadion. Coraz większe znaczenie ma także turystyka zakupowa.
Głosowanie rozpocznie się 15 stycznia i potrwa do 5 lutego 2019 roku. Swój głos można oddać na stronie www.glosujnapoznan.pl lub na www.voteforpoznan.pl.
Udział w konkursie to szansa na szersze zaistnienie w świadomości turystów i branży turystycznej. Jego dotychczasowi laureaci zaobserwowali znaczny wzrost liczby turystów. Według EBD w Porto było to dodatkowe 16 procent, a w Zadarze aż 25 procent.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz