Fibaro sponsorem głównym PSŻ


Przybyłych gości przywitał Wojciech Jankowski – dyrektor marketingu grupy Nice. Co ciekawe, od wielu lat jest to również jedna z ikonicznych osób walki o powrót „czarnego sportu” do stolicy – na obiekt warszawskiej „Gwardii”. Po przywitaniu nastąpiło podpisanie umowy sponsorskiej pomiędzy Fibaro i PSŻ Poznań. Z ramienia gospodarzy wydarzenia dokument parafował Adam Krużyński – prezes zarządu Fibar Group S.A., natomiast Poznańskie Stowarzyszenie Żużla reprezentował wiceprezes Marcin Czaiński. Na mocy umowy loga firm Fibaro i Straton.pl, będący oficjalnym dystrybutorem marki, w sezonie 2023 będą obecne na klubowych nośnikach reklamy.
Samo parafowanie umowy sponsorskiej to nie jedyna płaszczyzna współpracy grupy Nice z poznańskim żużlem. Korzystając z okazji spotkania, oficjalnie ogłoszono kontynuowanie współpracy pomiędzy firmą a Antonio Lindbaeckiem. Szwedzki żużlowiec kolejny sezon będzie startował z logiem Nice na kewlarze.
Na wsparcie Nice może liczyć również długoletni „ambasador” marki, Tomasz Bajerski. Menadżer „Skorpionów” otrzymał od Adama Krużyńskiego kluczyki do samochodu, który popularny „Bajer” będzie mógł wykorzystywać przez cały sezon w celach związanych z pełnioną funkcją w poznańskim klubie.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz