EXPO Lwa: pokaz siły tarnowskich firm


W maju 40 firm z gminy Tarnowo Podgórne pokazało swoją społeczną odpowiedzialność. Opuściły firmowe mury i w słoneczną niedzielę po raz trzeci otworzyły strefy tematyczne na EXPO Biegu Lwa, któremu kolejny rok z rzędu patronuje „Nasz Głos Poznański”.

expo

 

Zasada jest prosta: wymyślamy tematykę strefy, najczęściej odpowiadającą profilowi firmy lub przesłaniu, przygotowujemy program zgodnie z hasłem „poziom wyżej”, ustalamy wielkość strefy i w dzień EXPO realizujemy przedsięwzięcie. Jakie to strefy? W tym roku były strefy aktywności, sportu, rodzinne, dzieci, kulinarne, edukacyjne, techniki, zdrowia, edukacji, kreatywne, chillout, a nawet strefa „tu mieszkam, tu zmieniam”. Przez EXPO przewinęło się niemal 10 tysięcy osób, głównie z Wielkopolski. Ale nie tylko. Ponieważ jest to część dużego, sportowego wydarzenia gościliśmy mieszkańców całej Polski.

Było aktywnie, kolorowo i tłumnie. Zarówno goście, jak i partnerzy Biegu Lwa, ocenili EXPO jako duży sukces i zadeklarowali swoją obecność w następnych latach.

Kto był obecny? Akademia Reissa, Amazon, BZ WBK, Decathlon, Den Braven, Drużyna Szpiku, Fortuna, G.EN.Gaz, gmina Tarnowo Podgórne, Good Food, Grand, Grundfos, Grupa Lak, GSM Baranowo, John Deere, Juwe, KIA Delik, Kimball, Lidl, Lusowski Zdrój, Markstal, MK Cafe, Mondelez, Neo Pizza, Noti, Nowa France, Novol, Olandia, Otimedica, Podologia Help, Roktar, Royal Bay, Schattdecor, Stara Wozownia, Squeeze, Tarnovia dent, V-Bud, Vector, Wakacyjny Świat, WUEF Club,

Kolejna edycja EXPO LWA już 22 maja 2016 roku. Organizatorzy liczą na jeszcze większą liczbę firm chcących pokazać, że są wśród nas i czują więź z małą ojczyzną, jej mieszkańcami, a przy tym pochwalić się swoimi dokonaniami lub zwyczajnie zareklamować produkty lub usługi. Trwają już przygotowania, a wstępne zgłoszenia można przesyłać na adres bieglwa@gmail.com. Organizatorzy obiecują, że z każdym z partnerów dokładnie omówią możliwości i przedstawią ciekawe pomysły bo partnerstwo jest głównym motto przyświecającym relacjom między organizatorami a firmami. PM

Dodaj komentarz