Enea partnerem Akademii Lecha i sponsorem Lech Cup


Poza współpracą z akademią Kolejorza, umowa podpisana pomiędzy Lechem a Eneą zakłada, że czternasta edycja jednego z największych europejskich turniejów zrzeszających zespoły z czołowych akademii piłkarskich naszego kontynentu ponownie będzie nosić nazwę Enea Lech Cup. Współpraca obu podmiotów to efekt tego, że przez ostatnie lata turniej zdobył renomę na międzynarodowej arenie, a także wśród przedstawicieli europejskich klubów. Na przestrzeni lat okazję na występ w stolicy Wielkopolski mieli dwunastolatkowie takich klubów, jak: FC Barcelona, Inter Mediolan, Manchester City, Chelsea FC, Hertha BSC czy Bayern Monachium oraz SL Benfika.

Zaangażowanie spółki energetycznej w Akademię Lecha Poznań i turniej piłkarski wpisuje się w prowadzoną od kilku lat inicjatywę Enei Akademii Sportu – cyklu zajęć i imprez wspierających aktywność dzieci i młodzieży na terenie działania Grupy Enea. – Wsparcie Akademii Lecha Poznań i turnieju Enea Lech Cup, to kontynuacja konsekwentnych działań i zaangażowania Enei w rozwój sportowych pasji dzieci i młodzieży, co jest jednym z kluczowych celów naszej społecznej odpowiedzialności. Enea jest obecna w sporcie profesjonalnym, ale zawsze w połączeniu z promocją aktywności najmłodszych zawodników. Piłka nożna to w Polsce bardzo popularna dyscyplina, liczę że dzięki naszemu zaangażowaniu jeszcze więcej młodych zawodników będzie miało szanse na rozwój pod profesjonalnym okiem trenerskim, a w przyszłości szanse na grę w Lechu, a nawet reprezentacji kraju – mówi Anna Lutek, dyrektor Departamentu Public Relations i Komunikacji w Enei.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz