– Ambitna strategia rozwoju klubu oraz sukcesy sportowe nie byłyby możliwe bez udziału kibiców. W naszej codziennej działalności zawsze staramy się stawiać naszych sympatyków na pierwszym miejscu i planować działania, które będą spełniać ich oczekiwania. W tym celu zdecydowaliśmy się przeprowadzić profesjonalne badanie marketingowe, które nie tylko wykreuje „profil kibica”, ale również pozwoli nam poznać opinię o różnych aspektach związanych z działalnością klubu oraz umożliwi wyciągnięcie wniosków na przyszłość – mówi Jakub Matyka, Marketing Manager klubu.
Jakość relacji z kibicami oraz identyfikacja problemów
Projekt zostanie przeprowadzony wspólnie z firmą badawczą Sport Analytics. Zgodnie z konwencją statystyczną, usunięte zostaną wartości odstające (przypadkowe i nierealne). Samo narzędzie oparte jest o dobre praktyki z klubów zachodnioeuropejskich, natomiast bardzo ważna jest cykliczność jego powtarzania. Pierwszy pomiar pomoże klubowi zwrócić uwagę na niektóre aspekty jego działalności. Kolejne zaś będą już oceniały jego pracę.