E-firma lub e-sklep


Działalność gospodarcza, to jeden z najczęstszych pomysłów, które przychodzą ludziom do głowy podczas bezrobocia czy też niezadowolenia z wykonywania obecnej pracy. Fakt, iż w urzędach pracy można trzymać dotację na własny biznes jest tym bardziej motywujący do tego, aby się odważyć. Mimo to problemem dla niektórych może okazać się branża. Co wybrać skoro na rynku jest wszystko? Czym się kierować, aby nasz sklep lub firma nie przynosiła więcej strat niż pożytku? Takie pytania pojawiają się zawsze i generalnie nie ma się co dziwić. Każdy z nas chciałby zyskać, a nie tracić.

Bardzo trudno doradzić jaką branżę wybrać. Jedni kierują się statystykami, drudzy własną pasją, inni z kolei podpatrują inne działalności i nabierają ochoty na podobną. Ważne jest jednak, aby praca sprawiała nam przyjemność, a kiedy jeszcze będziemy na niej zarabiać, to osiągniemy sukces. Pewność jest przewidziana, gdyż pracując przy tym co lubimy poświęcamy swój czas, angażujemy się w wiele spraw, które mają na celu wyrobienia swojej marki, nazwiska itp. W związku z powyższym otwarcie firmy czy sklepu w internecie może być naprawdę celnym pomysłem. Przynajmniej nie musimy martwić się o nabycie lokalu oraz jego wyposażenia. Wystarczy nam witryna internetowa, którą powinniśmy zlecić doświadczonej firmie. Skąd wiedzieć czy firma charakteryzuje się profesjonalizmem? Łatwo to sprawdzić za pomocą opinii innych klientów, a także przeglądając poszczególne oferty. Pośród wielu wartych uwagi w sieci pojawia się http://pollyart.pl/ , jako firma tworząca witryny w nowoczesnej technologii, nieużywająca szablonów  dobrze znająca się na pozycjonowaniu. Chętni mogą bliżej się przyjrzeć ofercie, aczkolwiek ostateczny wybór zawsze należy do Was.

Kolejne wybory

Jak zostało wspomniane wybór branży to podstawa do dalszych kroków. Dlatego jeśli jesteśmy już przekonani czym chcemy handlować w sieci musimy stworzyć biznesplan. Określenie kim będą nasi dostawcy, jak również analiza cen zakupu towaru i nałożenia na nie logicznej marży ma tutaj znaczenie. Wszystko musi nam się kalkulować, ale nie odstraszać lecz przyciągać klientów. W momencie, kiedy uznamy, że nasz biznesplan jest dobry czas na zarejestrowanie działalności. Załatwiając sprawy z rejestracją w tym samym czasie możemy zlecić wykonanie witryny. Warto także zaznaczyć, iż rejestracja działalności internetowej niczym się nie rożni od stacjonarnej. W związku z tym wykonujemy taki same kroi w celu uzyskania ważnych numerów, czyli REGON i NIP. Po dokonaniu rejestracji nasza firma chociaż nie zaczęła jeszcze działać ma podstawy prawne do tego, aby jej funkcjonowanie w określonym czasie nastąpiło. Jak tylko projektant odda nam do dyspozycji witrynę możemy zająć się dalszymi pracami wiązanymi z zaopatrywaniem e-sklepu lub e-firmy. Musimy się do tego przyłożyć podobne jak właściciele tradycyjnych biznesów, a kiedy działalność zostanie uruchomiona zająć się profesjonalną obsługą klientów.

Reklama jak najbardziej wskazana

Pomimo tego, że na zainteresowanie klientów duży wpływ ma pozycja naszego sklepu w wyszukiwarce, to nie tylko to jest ważne. Zdając sobie sprawę z tego, że posiadamy ciekawe produkty i atrakcyjne ceny oprócz dobrej pozycji naszej witryny nie możemy na tym poprzestać. Reklamowanie się w wielu miejscach w sieci jest kolejnym racjonalnym krokiem, który sprawi, że pozyskamy następnych klientów. W zależności od toku myślenia jedni właściciele reklamują się natychmiast po uruchomieniu działalności, natomiast inni na początku bazują na dobrej pozycji, a dopiero później inwestują w reklamę. Ta kwestia zależy od Was, aczkolwiek warto nadmienić, gdzie można się reklamować. Otóż najlepszym rozwiązaniem są portale, które cieszą się dużą popularnością. W zależności od portalu ceny reklamy mogą się różnić, ale poszukać odpowiednie miejsce to tylko kwestia czasu. Niemniej trzeba pamiętać, że najlepszą reklamą przy dobrej pozycji strony jest nasza praca. Jeśli będziemy profesjonalnie zajmować się klientami nasza reputacja w sieci szybko się rozprzestrzeni, a co za tym idzie dowie się o nas więcej klientów.

 

 

Dodaj komentarz