Proponowane rozwiązania powinny również w pozytywny sposób oddziaływać na wykorzystanie parkingów buforowych, kubaturowych i opłacalność inwestowania w nowe obiekty przez podmioty prywatne, publiczne lub w trybie PPP.
Większość zmian miałyby obowiązywać od 1 kwietnia (od 1 czerwca br. ŚSPP na Jeżycach). W jakim ostatecznie zakresie zmieni się poznańska strefa płatnego parkowania zadecydują radni podczas najbliższej sesji Rady Miasta Poznania, która odbędzie się 21 stycznia.
Proponuję 16 zł i sfinansować z tych pieniędzy ścieżki rowerowe i parkingi
Proponuję przesiąść się jak w Amsterdamie na rower – Panie prezydencie prosimy o więcej ścieżek rowerowych i parkingi rowerowe
Tylko wysokimi opłatami będzie można zmusić kierowców do pozostawiania aut w domach lub obrzeżach miasta i korzystania z komunikacji miejskiej.
I bardzo dobrze! Niech się wszyscy przesiądą na komunikację miejską – z pożytkiem dla środowiska! Mniej aut w centrum = czyste powietrze!
Też jestem za, może wtedy kierowcy przestaną dojeżdżać pod sam sklep, urząd, czy restaurację w centrum.