CukierAsy wygrały głosowanie kibiców Lecha Poznań


Nie Fundacja DKMS i nie Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, a poznańskie CukierAsy wygrały głosowanie fanów Kolejorza i to ich logo znajdzie się na froncie koszulek Lecha podczas wyjazdowego meczu z Hapoelem Beer Sheva (13 października, 21:00). Z inicjatywą akcji wyszedł STS, największy bukmacher w Polsce, a zarazem sponsor strategiczny Lecha. Zgodnie z prawem izraelskim, jego logo nie mogło znaleźć się na strojach lechitów.

– W związku z tym, że w Izraelu zabronione jest reklamowanie nielicencjonowanych w tym kraju firm bukmacherskich, jako spółka respektująca regulacje prawne, postanowiliśmy kolejny raz w porozumieniu z Lechem Poznań udostępnić miejsce na koszulkach. Tym razem jednak nie Fundacji STS, a organizacji, którą wybiorą kibice. Oddaliśmy im głos, a oni zdecydowali, że Lech zagra z logotypem CukierAsów – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS. – Chcieliśmy dzięki naszej inicjatywie nagłośnić działalność wszystkich trzech organizacji biorących udział w głosowaniu. Dzięki temu zwróciliśmy uwagę na bardzo istotne problemy, z którymi codziennie walczą te organizacje – dodaje.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz