Codziennie Ty w Galerii Malta


„Chciałabym odnaleźć miejsce, w którym odpocznę, w którym ktoś zatroszczy się
o mnie, zaspokoi moje potrzeby i sprawi mi radość”
– to przesłanie stało się inspiracją dla nowej kampanii reklamowej poznańskiego centrum, należącego do Grupy Neinver: „Galeria Malta: Codziennie Ty”, która w pierwsze trzy tygodnie marca przyniosła Galerii Malta 2% wzrost odwiedzalności.

mALTA

Kampania reklamowa Galerii Malta opiera się na stylowych, czarno-białych fotografiach przywołujących skojarzenia z sesjami modowymi dla prestiżowych pism lifestylowych. Zależało nam, by te kreacje wywoływały cały wachlarz emocji: od zainteresowania przez podziw, aż do przeświadczenia, że galeria jest miejscem, które może zaspokoić indywidualne potrzeby każdego z naszych klientów – wyjaśnia Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.

„Klasycznie z lekkim odcieniem awangardy”, „Komfortowo i bez zbędnych ceregieli”, „Swobodnie i z odrobiną nonszalancji” – to hasła, kierowane do osób w wieku
25 – 45 lat, singli lubiących zakupy i rodzin z dziećmi.

Wiosennej odsłonie kampanii „Codziennie Ty” towarzyszy cykl weekendowych eventów, podczas których eksperci z zakresu mody i stylu opowiadają o historii i zasadach noszenia poszczególnych elementów garderoby: sukienek, spodni, spódnic oraz butów.

Poznaniacy mieli już okazję uczestniczyć w „Weekendzie sukienek”, „Weekendzie spodni” oraz „Weekendzie Spódnic”. Ich gośćmi specjalnymi byli: Monika Jurczyk „Osa” – pierwsza polska personal shopperka, Krzysztof Łoszewski – autor modowych bestsellerów oraz Jessica Mercedes – znana blogerka modowa. Podsumowując te trzy tygodnie Galeria Malta odnotowała 2% wzrost odwiedzalności w porównaniu z reprezentatywnym okresem marca 2014 roku. Na ostatni weekend marca (28-29 marca) zaplanowano „Weekend butów” z dodatkowymi atrakcjami.

Warto podkreślić, że w czasie specjalnych weekendów klienci korzystają też z darmowych porad personal shopperek.

Zależy nam na tym, by panie czuły się w Galerii Malta wyjątkowo. Osobiste stylistki pomagają z mnogości ofert wybrać te elementy odzieży, które są modne, a jednocześnie tworzą idealny duet z osobowością klientki – zaznacza Tomasz Wojsz.

Dla wszystkich klientów Galerii Malta przygotowane zostały specjalne książeczki rabatowe, dostępne we wszystkie marcowe weekendy. Książeczki uprawniają nawet do 25 proc. rabatu na nowe kolekcje takich marek, jak: Monnari, Pepe Jeans, Lee Wrangler, Only, Carry, Mothercare, Tatuum, Kappahl, Pretty One, Vistula, Wojas, GoSport, Intershoe czy Deichmann.

Ponadto na każdy weekend Galeria Malta przygotowała warsztaty dla dzieci – „Mały Designer”, „Jeansowe miasto”, „Designer Girls” oraz „Kot w butach”.

 

 

2 komentarze

  1. Pina pisze:

    Ja też zwykle patrzę na stronie Malty, co ma do zaoferowania. Bo lubię chodzić na tego typu wydarzenia. W ten weekend sporo się dzieje w galerii. Organizowane są warsztaty kulinarne i spotkanie z cyklu Malta kobiet z psycholożką Katarzyną Miller. Za tydzień weekend rodzinny.Gratuluje dla galerii za pomysłowość i zagospodarowanie wolnego czasu.

  2. Modna pisze:

    Organizowanie takich akcji, kampanii reklamowych jest fajnym pomysłem. Jest możliwość skorzystania z różnych promocji, wyprzedaży. Brałam udział w weekendzie sukienek i spodni w Malcie i muszę powiedzieć, że przybyło trochę nowych ubrań w mojej szafie. Sam wzrost odwiedzin galerii świadczy, że warto od czasu do czasu zrobić jakiś promocyjny weekend.

Dodaj komentarz