Co zrobić, aby gość hotelowy wyjechał wypoczęty i zadowolony?


Każdy gość hotelowy oczekuje, że nocleg w hotelu zapewni mu maksymalny komfort i wypoczynek. Dlatego też goście oczekują wysokiego standardu, ciszy, dobrej obsługi, a także, by pokoje były dobrze wyposażone, a łóżka wyposażone w wygodne materace hotelowe. W cenie są też udogodnienia dla gości.

Łóżka i materace hotelowe

Łóżko jest najważniejszym elementem każdego pokoju hotelowego. Musi być ono na tyle duże, aby każda osoba bez względu na wzrost czy wagę miała odpowiednią powierzchnię spania, a szczególnie dotyczy to łóżek dwuosobowych. Goście często wybierają pokoje, które mają szersze i dłuższe łóżka niż te standardowe i wygodne materace hotelowe. Dla wygody gości i komfortu snu istotne jest też by materac miał odpowiednią twardość. Dość trudno to jednak zapewnić, bo zasadniczo materace są wybierane pod kątem masy ciała i indywidualnych potrzeb. Zapytaliśmy więc konsultantów sklepu Materace-dla-Ciebie.pl jak wybrnąć z tej sytuacji.

– Najlepszym wyborem dla hoteli wydają się specjalne materace hotelowe wypełnione formatką sprężynową, czyli modele zbliżone do tradycyjnych materacy bonellowych. Są to materace sprężynowe, których sprężyny mają właściwości pozwalające na regulację twardości materaca w zależności od oporu. To oznacza, że im ciężą osoba korzysta z materaca tym materac będzie twardszy, a im lżejsza tym materac będzie stawiał mniejszy opór, a tym samym będzie odczuwalnie bardziej miękki. To sprawia, że z materaca mogą korzystać osoby o różnej masie ciała. Zastosowane dodatkowe wkłady mogą nadać takiemu materacowi odpowiednie właściwości, np. antybakteryjne i antygrzybiczne. Zaletą takich materacy hotelowych jest też fakt, że są stosunkowo tanie. Warto wybrać materac dwustronny, bo dzięki regularnemu przekładaniu go na drugą stroną zachowa dłuższą żywotność. Dodatkowo materace hotelowe mogą zostać powleczone dodatkowym pokrowcem ochronnym co zapewni lepszą higienę i czystość materaca.

Wyposażenie pokoju

W każdym nowoczesnym pokoju hotelowym powinna być sprawnie działająca, cicha klimatyzacja. Ważne by miała ona opcję wyłączenia jej, bo jej szum jest dla niektórych, szczególnie w nocy, męczący. Ważne jest też wyciszenie pokoju. Elementem, który wpływa na wyciszenie pokoju i jednocześnie dobrą akustykę wewnątrz są wykładziny dywanowe, miękkie zasłony, szczelne okna i drzwi. Zasłony są też konieczne ponieważ wielu gości preferuje całkowite zaciemnienie pokoju na noc. Istotne jest również wyposażenie pokoju w takie elementy jak telewizor, telefon i czajnik. Wielu gości nie wyobraża też sobie braku bezpłatnego bezprzewodowego internetu. Równie istotne jest wyposażenie łazienki. Niezbędne są ręczniki, jednorazowe kosmetyki, a także suszarka do włosów.

Dodatkowe udogodnienia

Bardzo mile widziane przez klientów są też usługi, które pomagają się zrelaksować i odpocząć. Dlatego klienci chętnie wybierają hotele ze strefą spa&wellness, restauracją hotelową, basenem, siłownią, kącikami dla dzieci i innymi atrakcjami. Duży plus zyskują te hotele, które są przygotowane na przyjęcie klientów z segmentu biznes i mogą zorganizować szkolenia, spotkania biznesowe, a nawet duże sympozja i konferencje. Żadne udogodnienia nie wpłyną jednak na zadowolenie gościa hotelowego, jeśli zawiodą podstawy jak czystość pokoju, niewygodne materace hotelowe, niemiła obsługa.

Wszystko co hotel zrobi dla klienta poza standardowymi usługami jest na plus dla obiektu hotelowego. Dlatego dużo hoteli dokłada starań, aby obsługa mogła zaspokoić wszystkie, nawet nietypowe potrzeby klientów. Warto rozmawiać z klientami, a także systematycznie przeglądać opinie o hotelu w internecie i wyciągać z nich wnioski aby doskonalić swoją ofertę. Dobry hotel to taki, który nie boi się inwestycji i wprowadzania ciągłych ulepszeń. Hotel to też miejsce, które powinno dążyć do perfekcjonizmu.

Dodaj komentarz