Co deweloper może zrobić dla rodziny?


Zakup nowego domu czy mieszkania to następstwo optymalnego wyboru. Suma korzyści, która zadowala nie tylko dorosłych, ale również najmłodszych mieszkańców. Gwarancja udogodnień i atrakcji dla dzieci to ważny argument dla rodziców i równie istotny dla deweloperów.

Kompleksowość. To słowo klucz w ostatnich latach w kontekście projektów deweloperskich. Tworząc osiedla zarówno w centrum miasta, jak i na obrzeżach, inwestorzy starają się dbać o wszelkie udogodnienia dla mieszkańców. Obok domów i mieszkań powstają bezpieczne alejki wewnętrzne, otwarte siłownie, czy place zabaw. Są także konkursy, zawody sportowe czy atrakcyjne eventy. Kończy się zasada – „sprzedać i zapomnieć”. Czas na usługi posprzedażowe, na jeszcze lepsze lokalizacje inwestycji. Czas na działania, które doceni każdy mieszkaniec i w formie poczty pantoflowej przekaże potencjalnym klientom.

Szkoła dwa kroki od domu

Klienci szukają lokalizacji dla swoich mieszkań z pełnym zapleczem handlowo-usługowe i dostępnością placówek edukacyjnych, gdzie będą kształcić się ich pociechy. Deweloperzy chcą spełnić te oczekiwania. Przykładem może być osiedle Red Park na poznańskim Dębcu. Kilka kroków dzieli mieszkańców od Galerii Dębiec ze sklepem spożywczym, Kinder Parkiem, czy siłownią. – Świetnie czują się u nas młode rodziny. – zauważa Roma Peczyńska., dyrektor e-marketingu w RED Development – W bezpośredniej bliskości znajduje się aż 9 przedszkoli, szkoły dla uczniów na różnym szczeblu edukacji oraz przychodnie i lokalny, najtańszy w Poznaniu rynek.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz