Wśród nowych rozwiązań znalazła się także ankieta – ocena jakości usług. Pozwala ona na bieżąco monitorować efektywność miejskiej infolinii i identyfikować obszary wymagające poprawy. Zapewnia przy tym mieszkańcom wygodną i bezproblemową formę wyrażenia swojej opinii.
W odpowiedzi na oczekiwania mieszkańców Biuro Poznań Kontakt we współpracy z Wydziałem Podatków i Opłat udostępniło także rozwiązanie przypominające o zaległościach w podatku od nieruchomości oraz opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Dzięki zastosowaniu botów, poznaniacy i poznanianki – odpowiednio wcześniej zweryfikowani – mogą uzyskać informacje na ten temat podczas rozmowy z voicebotem. To skuteczna i innowacyjna forma komunikacji z mieszkańcami.
Wirtualnych pracowników można usłyszeć, dzwoniąc pod numer miejskiej infolinii Poznań Kontakt – 61 646 33 44. Każdy, kto ma obawy dotyczące połączeń przychodzących z urzędu i otrzymywanych komunikatów, może zweryfikować ich prawdziwość kontaktując się z właśnie tym numerem. AW
Fot. Pixabay