Biedronka przejmuje 5 lokalizacji po sklepach Piotr i Paweł


Dzięki włączeniu do sieci Biedronka tych placówek, ich klienci będą mogli czerpać korzyści z szerokiej oferty produktów marek własnych Biedronki oraz świeżych warzyw i owoców, a także licznych promocji, ofert czasowych i programu lojalnościowego. Ponadto Biedronki we wszystkich pięciu lokalizacjach zaoferują też klientom oddzielne lady z mięsem i wędlinami, serami, a także wyrobami garmażeryjnymi.

– Jesteśmy przekonani, że rozszerzenie zakresu naszych usług jest naturalnym kierunkiem rozwoju Biedronki, a nasi klienci będą zadowoleni z oferty. Mimo iż te 5 sklepów stanowi bardzo niewielką liczbę z perspektywy skali działania obu sieci, przejęcie ich dobrze wpisuje się w strategię Biedronki – powiedział Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w Jeronimo Martins Polska.

Wszyscy dotychczasowi pracownicy sklepów w tych pięciu lokalizacjach mogą liczyć na dalsze zatrudnienie – jako pracownicy etatowi sieci Biedronka. Będą oni objęci wszystkimi benefitami, które aktualnie są dostępne dla ponad 65 tys. pracowników sieci Biedronka.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz