Bezpośrednia obsługa klientów w urzędach


Uwaga: wcześniej w urzędzie obowiązywały limity dotyczące liczby osób wpuszczanych do budynków – był to jeden klient na 15m2. Ta zasada już nie obowiązuje – od 25 maja zgodnie z rozporządzeniem rządu ważna jest liczba stanowisk obsługi, a nie powierzchnia pomieszczenia.

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo poznaniaków w siedzibach urzędu miasta ponownie uruchomiono możliwość zarezerwowania wizyty w urzędzie. Można to zrobić online pod adresem: poznan.pl/rezerwacje, telefonicznie (kontaktując się z wybranym wydziałem albo Biurem Poznań Kontakt) lub za pomocą kodu QR.

Liczba klientów przyjmowanych bezpośrednio w urzędzie zwiększa się z tygodnia na tydzień. Już w pierwszych dniach po uruchomieniu takiej możliwości, czyli 6-9 maja, średnio na wizytę zapisywało się ok. 800 osób dziennie. Po wprowadzeniu rejestracji online liczba ta wzrosła i obecnie przez internet wizyty umawia ok. 1200 poznaniaków dziennie. Do tego należy również doliczyć tych klientów, którzy zapisują się telefonicznie: to kolejne ok. 300 osób na dzień. Niestety nie wszyscy przychodzą na wyznaczoną godzinę – średnio od kilku do kilkunastu procent wizyt umówionych każdego dnia przepada.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz