Bezpośrednia obsługa klientów w urzędach


Zgodnie z rozporządzeniem rządu od najbliższego poniedziałku w każdym urzędzie powinna być możliwość osobistego załatwienia sprawy. W poznańskim urzędzie miasta można to zrobić już od 6 maja, a od 11 maja – można też zarezerwować wizytę online. Cały czas zachowywane są najwyższe zasady bezpieczeństwa.

Od poniedziałku, 25 maja, wszystkie urzędy administracji publicznej muszą przywrócić bezpośrednią obsługę obywateli – oczywiście z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych. Poznański urząd miasta działa w ten sposób już od 6 maja, kiedy to wznowiono w wyznaczonych lokalizacjach przyjmowanie mieszkańców stolicy Wielkopolski.

Przez cały czas zachowywane są odpowiednie zasady bezpieczeństwa. Od najbliższego poniedziałku w jednym pomieszczeniu może przebywać tylko tylu klientów, ile jest stanowisk obsługi. Przygotowując się na tę sytuację w poznańskim urzędzie miasta już 18 maja zwiększono liczbę „okienek” w najpopularniejszych lokalizacjach, czyli w Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych na ul. Gronowej i Libelta.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz