Będzie więcej biletów na mecz Lech – Jagiellonia


– Wejściówki na spotkanie Lecha z Jagiellonią rozchodzą się błyskawicznie, a kibice cały czas dopytują nas o możliwość zakupu biletów na nasz mecz, który odbędzie się 19 marca, czyli w dniu setnych urodzin Kolejorza – mówi Daniel Zieliński, kierownik działu sprzedaży biletów. – Firma STS, która nie raz wspierała nas w tematach profrekwencyjnych, ponownie rezygnuje ze swojej powierzchni reklamowej znajdującej się na stadionie, by więcej kibiców mogło tworzyć niesamowitą atmosferę – dodaje.

STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność zdecydowanie wykracza ponad ekspozycję logotypu. Już 16 marca ruszy akcja promocyjna 100×100 związana z obchodami 100-lecia Lecha. Ponadto Bukmacher przeprowadził w ciągu minionych 9 lat współpracy z Lechem Poznań szereg unikatowych projektów jak np. umożliwienie kibicom podjęcia decyzji, w koszulkach z jakim logotypem na froncie zagrają mecz Ligii Europy z FC Basel. STS – wspólnie z kibicami i Lechem Poznań – zrealizował i wsparł również takie projekty, jak oglądanie meczu z Piastem Gliwice na telebimie przed INEA Stadionem, kolorujeMY czy umieszczenie logo fundacji Sport Twoją Szansą na koszulkach meczowych Lecha Poznań.

Fot. Dariusz Skorupiński

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz