Będzie możliwość osobistej wizyty Urzędzie Miasta Poznania


Rezerwacja wizyty w urzędzie – online, QR kodem, telefonicznie

Aby załatwić sprawę bezpośrednio w „okienku” będzie trzeba najpierw zarezerwować wizytę, np. poprzez internetowy system rezerwacji, który zostanie udostępniony na początku przyszłego tygodnia. Umawianie się online na wizytę w urzędzie dotyczyć będzie tych usług, które cieszą się największym zainteresowaniem.

Rezerwacji online będzie można dokonać w sprawach prowadzonych przez:

Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych (ul. Libelta 16/20 i ul. Gronowa 22A),
Urząd Stanu Cywilnego (ul. Libelta 16/20),
Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa (ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404),
Wydział Finansowy (ul. Słowackiego 22, ul. Gronowa 22A,ul. Libelta 16/20, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404).

Nowością w systemie rezerwacji będzie możliwość wykorzystania popularnych QR kodów w wyżej wymienionych lokalizacjach. To propozycja dla osób, które chcą załatwić sprawę w urzędzie, ale z różnych przyczyn nie mogły umówić się wcześniej.

– W takiej sytuacji pomocne będą QR kody udostępnione na zewnątrz budynków w postaci naklejek. Po zeskanowaniu kodu smartfonem nastąpi przekierowanie do formularza rezerwacji wizyt. Jeżeli w tym czasie w systemie będzie „wolne okienko” wówczas po zaakceptowaniu terminu klient zostanie obsłużony – zaznacza dyrektor Wydziału Organizacyjnego UMP. – Niewykluczone, że z czasem rozszerzymy możliwość rezerwacji online także na pozostałe wydziały – dodaje.

Już teraz na osobistą wizytę w urzędzie można umówić się telefonicznie.Można to zrobić kontaktująć się bezpośrednio z wydziałami lub za pośrednictwem miejskiej infolinii Poznań Kontakt: 61 646 33 44. Telefoniczna rezerwacja będzie także możliwa w przyszłym tygodniu, jednocześnie z rezerwacją internetową i przy użyciu kodów QR.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz