Zmienia się sponsor strategiczny Kolejorza. Dzisiaj na specjalnie zwołanej konferencji prasowej prezes Karol Klimczak wraz z prezesem Klaudiuszem Sytkiem – firma Aforti – przedstawili plan działania na linii sponsor – klub.
Firma Aforti Holding S.A. to dynamicznie rozwijająca się grupa finansowa, której celem jest wyznaczanie nowych standardów kompleksowej obsługi klienta w zakresie finansów osobistych oraz przedsiębiorstw. Firma działająca w branży finansowej od sierpnia 2011 roku notowana jest na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie ma swoją siedzibę.
Firma Aforti związana z Lechem jest już od zeszłego roku. Wtedy to logo firmy pojawiło się na nogawce trykotu Kolejorza. Dzisiaj Aforti ze sponsora premium stała się sponsorem strategicznym poznańskiego klubu i będzie nim przez nadchodzące trzy sezony. Nieoficjalnie mówi się, że rocznie firma Aforti „wpompuje” w Lecha pieniądze rzędu 5 – 5,5 miliona rocznie.
– Z Lechem faktycznie współpracujemy od zeszłego roku, nasze logo było na spodenkach piłkarzy. Przez cały rok poznaliśmy Lecha od strony biznesowej. Wiemy jak możemy z Lechem współpracować, wiemy na co możemy liczyć pod względem biznesowym – mówił na konferencji prezes grupy Aforti Klaudiusz Sytek.
Czytaj także:
Lech Poznań w nowych koszulkach (ZDJĘCIA)
Łukasz Rabiega,tww, źródła: lechpoznan.pl/fot. Marcin Rajczak