A2, ŻE DO POZNANIA


„A2, ŻE DO POZNANIA” startuje wakacyjny program Autostrady Wielkopolskiej SA i Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej i Miasta Poznań.

Już po raz drugi w okresie letnich wakacji Autostrada Wielkopolska SA (AWSA) we współpracy z Poznańską Lokalną Organizacją Turystyczną (PLOT) oraz Miastem Poznań, zwraca uwagę na ofertę turystyczną Poznania i okolic. Przez dwa miesiące, prezentując najciekawsze obiekty turystyczne regionu w mediach społecznościowych, rganizatorzy akcji będą zachęcać do odwiedzenia stolicy Wielkopolski.
W ramach akcji wybrano najciekawsze obiekty turystyczne regionu. Wśród polecanych miejsc znajdą się sztandarowe i unikatowe w skali Europy zabytki, miejsca relaksu czy rekreacji. Do obiektów tych zaliczono m.in. Ostrów Tumski, Zamek Cesarki, Nowe Zoo, Termy Maltańskie, Centrum Wycieczkowe LECH czy KontenerART. Korzystając z propozycji mieszkańcy, turyści i kierowcy koncesyjnego odcinka autostrady A2 będą mieli możliwość zaplanowania wycieczki po Poznaniu.
Na profilu AWSA na Facebooku organizowane będą konkursy, tematycznie związane z promowanym miejscem. Już w tym tygodniu, w inauguracyjnym konkursie programu, facebookowicze mają możliwość wygrania albumu Ryszarda Horowitza pt. „Poznańskie impresje”. Dzięki specjalnej aplikacji – kalkulator podróży A2 (http://autostrada-a2.pl), kierowcy zainteresowani odwiedzeniem Poznania i okolic mają możliwość zaplanowania kosztów przejazdu czy przystanków na trasie.
Prezentując najciekawsze miejsca regionu, zachęcamy i namawiamy do odwiedzenia Poznania oraz spędzenia tu czasu wolnego. W ramach programu „A2, że do Poznania” na profilu Spółki na Facebooku prowadzone będą także działania w języku niemieckim, skierowane do naszych zachodnich sąsiadów. Dzięki aplikacji „Kalkulator podróży A2” kierowcy mogą szybko i łatwo zaplanować swoją podróż autostradą – Zofia Kwiatkowska Rzecznik Prasowy AWSA.
Poznań i jego okolice wciąż czekają na turystyczne odkrycie. Bogata historia miasta, unikatowe zabytki i atrakcje są niewątpliwie warte zainteresowania i poznania. Mamy nadzieję, że akcja „A2, że do Poznania” zainspiruje do spędzenia czasu wolnego w stolicy Wielkopolski – Jan Mazurczak prezes PLOT.

Dodaj komentarz