Check-in Poznań – autorski projekt Biura Promocji Miasta nagrodzony


Gra miejska „Check-in Poznań”, od dwóch lat towarzysząca akcji Poznań za Pół Ceny, została nagrodzona w konkursie Case Study Festival. Prezentacja poznańskiego projektu odbyła się podczas Social Media Convent. Tytuł „Social Media Superstar” miastu Poznań przyznało zarówno jury, a dodatkowo także publiczność.
Social Media Convent to międzynarodowa konferencja, na której poruszana jest tematyka komunikacji firm i marek w social media, prezentowane są trendy, dobre praktyki, najnowsze rozwiązania i prognozy dla branży zajmującej się na co dzień mediami społecznościowymi.
Miasto Poznań do Case Study Festival, który odbywa się w ramach konferencji, nominowane zostało za projekt Check-in Poznań – pierwszą w Polsce grę miejską wykorzystującą do zabawy API serwisu społecznościowego Foursquare. Uczestnikiem gry mógł być każdy, kto oprócz upolowania zniżek w muzeach czy restauracjach chciał zdobywać dodatkowe nagrody. Zadaniem graczy było meldowanie się za pomocą Foursquare w miejscach biorących udział w akcji „Poznań za pół ceny”. Do gry można było bezpłatnie dołączyć na stronie www.check-in.poznan.pl, a każdy „check-in” w jednej z blisko 200 lokalizacji był premiowany punktami. Grę wygrał uczestnik, który zdobył ich najwięcej.
Poznański projekt „Check-in Poznań” prezentowany był obok sześciu innych case studies,
nominowanych do nagrody Social Media Superstars. Przed konkursowym jury swoje praktyki w mediach społecznościowych przedstawiali także m.in. przedstawiciele firmy Venezia czy Playstation Poland.

– Cieszymy się, że aktywność miasta Poznania w mediach społecznościowych i niestandardowe podejście do promocji miejskich akcji zostało dostrzeżone. Ta nagroda jest też kolejnym potwierdzeniem, że Miasto Poznań ma innowacyjne podejście do promocji swojej marki – podsumowuje Jakub Król, p.o. zastępcy dyrektora Biura Promocji Miasta.

Dodaj komentarz