„Nasz Głos Poznański” patronem medialnym MKS Poznań


Największy nieodpłatny dwutygodnik miasta Poznania i 19 okolicznych gmin „Nasz Głos Poznański” został nowym patronem medialnym pierwszoligowych szczypiornistów MKS Poznań.

mks

Na mocy porozumienia pomiędzy stronami dwutygodnik „Nasz Głos Poznański” wraz z serwisem internetowym www.naszglospoznanski.pl stał się patronem medialnym pierwszoligowych szczypiornistów MKS Poznań i młodzieżowych sekcji klubu. – Będziemy zapowiadać i relacjonować spotkania podopiecznych Domana Leitgebera, ale na naszych łamach znajdą się także materiały o młodzieży MKS Poznań, która od bliski 25 lat osiąga wiele sukcesów. Planujemy również liczne konkursy dla kibiców MKS Poznań – mówi redaktor działu sportowego dwutygodnika „Nasz Głos Poznański”, Tomasz Woźniak.

Przypomnijmy, że „Nasz Głos Poznański” ukazuje się od 12 kwietnia 2011 roku i jest to nowoczesny, bezpłatny dwutygodnik miejsko-gminny, o nakładzie 20 tys. egzemplarzy, obejmujący swoim zasięgiem Poznań i 19 okolicznych gmin: Buk, Czerwonak, Dopiewo, Kleszczewo, Komorniki, Kostrzyn, Kórnik, Luboń, Mosina, Murowana Goślina, Puszczykowo, Pobiedziska, Rokietnica, Stęszew, Suchy Las, Swarzędz i Tarnowo Podgórne (powiat poznański), a także gminę Duszniki (powiat szamotulski) i Opalenica (pow. nowotomyski). Gazeta jest dostępna również w serwisie internetowym www.naszglospoznanski.pl, który codziennie publikuje wiele ciekawych wiadomości z powiatu.

Strategicznie zaplanowana dystrybucja pisma gwarantuje, że wysoki nakład rozchodzi się bez zwrotów. Dystrybucja odbywa się aż w 300 stałych punktach (m.in. markety Piotr i Paweł – w tym te największe w Starym Browarze, Poznań City Center, CH Plaza i Galerii Malta, w Galerii Sucholeskiej, Pajo w Luboniu i w Swarzędzu), Tesco, Biedronka, Netto, Polska Chata, Fresh Market, Społem itd, a także Stary Browar, Perfumerie Douglas oraz sklepy ogólnospożywcze i inne, banki, obiekty rekreacji – centra tenisowe, pływalnie, siłownie, SPA – hotele, restauracje, salony samochodowe, stacje paliw, hurtownie budowlane), a także bezpośrednio (na ulicy z ręki, na konferencjach, targach, koncertach i festynach oraz imprezach sportowych).

Nasz Głos Poznański dostępny jest także w taksówkach Radio Taxi RMI. Jadąc jedną z ok. 600 taksówek tej największej w regionie korporacji można przeczytać najbardziej interesujące artykuły, przejrzeć ogłoszenia, a jeśli nie zdążymy tego uczynić, to można zabrać Nasz Głos Poznański do domu.

– Piszemy o tym, co jest priorytetowe dla mieszkańców, poruszamy sprawy i zagadnienia, które determinują ich codzienne życie i mają na nich zdecydowanie największy wpływ. Za sukces uważamy, że w tak krótkim czasie staliśmy się rozpoznawalną marką. O opinio twórczości Naszego Głosu Poznańskiego i zaufaniu, które zdobył świadczy wielka liczba propozycji objęcia patronatem medialnym imprez i wydarzeń sportowych (m.in. nad prestiżowym Poznań Open), kulturalnych i innych trafiających do naszej redakcji – mówi redaktor naczelny dwutygodnika „Nasz Głos Poznański”, Sławomir Lechna.

Godnym uwagi jest fakt, że 5 kwietnia 2013 r. Kapituła Konkursu Wielkopolskiego Oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy RP przyznała redakcji „Naszego Głosu Poznańskiego” tytuł Redakcja Roku, a18 grudnia 2013 r. „Nasz Głos Poznański” otrzymał certyfikat Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług „Najlepsze w Polsce” – The Best in Poland za przekazywanie interesujących inicjatyw i pozytywnych działań.

Wszystkie dotychczasowe wydania gazety dostępne są online pod adresem www.naszglospoznanski.pl. Wydawcą Naszego Głosu Poznańskiego jest firma Lech-Press, wydająca także miesięcznik „Głos Buku” i portal www.naszglospoznanski.pl .

Dodaj komentarz