Rewolucja w karnetach: zobacz nowy spot


Rozpoczęła się sprzedaż karnetów bez rezerwacji miejsc, czasem nazywana sprzedażą otwartą. Od dziś karnety Wyglancowany, Akuratny, Z Knyfem i Na Szagę można kupić na każde wolne miejsce na INEA Stadionie. W nowym spocie reklamuje je… głos Jacka Hałasika, znawcy poznańskiej gwary.

 

 

Skrojone według mustra

W poniedziałek swoją premierę miał też spot reklamowy, w którym przedstawiamy historię trzech osób.

– Wszyscy to oczywiście kibice, ale każdy z nich jest inny, bo każdy ma inne potrzeby i możliwości – mówi dyrektor marketingu Lecha Poznań, Krzysztof Garsztka.

Dlatego w filmie można zobaczyć ojca z synem, którzy chodzą na wszystkie mecze w sezonie, czy zapracowanego biznesmena, który nie ma czasu na aż 23 spotkania w roku.

– Dla niego mamy karnet Akuratny, czyli dający wstęp na wszystkie mecze w sezonie T-Mobile Ekstraklasy – kontynuuje Garsztka. – Ponadto dostępne są też mniejsze karnety, Z Knyfem i Na Szagę, które pokazuje historia mechanika z odległego o 80 km od Poznania Jarocina.

Gwarowe nazwy, gwarowy spot

Zaprezentowane przed 3 tygodniami karnety mają nowe nazwy pochodzące z gwary poznańskiej. Spot promujący te karnety nie mógł zatem obyć się bez największego obecnie jej znawcy, emerytowanego już dziennikarza Radia Merkury, Jacka Hałasika.

– Na Bułgarską chodzą już któreś tam pokolenia po mnie – śmieje się. – Dlatego ta reklama ma dla mnie aspekt wielowymiarowy. Po pierwsze wiele wytłumaczy o samych karnetach, a po drugie oferuje nieco edukacji z zakresu gwary. Jej samej jest w sam raz, dzięki czemu tekst jest zrozumiały nawet dla tych, którzy z gwarą nie mają wiele do czynienia.

Spot można zobaczyć tutaj.

Dodaj komentarz