Cafe AZS UEP zaprasza na kolejny wykład


Projekt Cafe AZS UEP pod patronatem „Naszego Głosu Poznańskiego” zaczyna nabierać tempa. Wykłady coraz bardziej zróżnicowane, przyciągają nie tylko studentów. Kolejne, 14 już spotkanie tego typu odbędzie się 28. maja godz. 18.30 w Auli Gmachu Głównego.

Grzegorz Filipek

Profil zaproszonego gościa, jest tym razem nieco inny, ponieważ będzie to reprezentant spółki  Oknoplast – Grzegorz Filipek, dyrektor ds. marketingu, a nie przedstawiciel klubu czy związku sportowego. Mimo to Klub Uczelniany AZS UEP nie zapomniał o sportowym klimacie wydarzenia. Prelegent zaprezentuje temat: „Otwarte Okna na sport, czyli sponsoring sportowy na przykładzie firmy OKNOPLAST”. Cykliczne wykłady, organizowane przez dwóch studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, członków Klubu Uczelnianego Akademickiego Związku Sportowego, stały się już stałym, comiesięcznym wydarzeniem, które przyciąga nie tylko studentów, ale również osoby interesujące się szeroko pojętym marketingiem w sporcie. Wcześniejsze wykłady cieszyły się dużą popularnością, zwłaszcza te wygłoszone przez Jerzego Engela (selekcjonera Reprezentacji Polski), Mirosława Przedpełskiego (Prezesa Polskiego Związku Piłki Siatkowej), czy Marcina Animuckiego (Wiceprezesa Ekstraklasy SA). Oknoplast sp. z o. o. to nietypowe przedsiębiorstwo, ponieważ swoje działania marketingowe opiera między innymi na sponsoringu sportowym, i to nie byle jakim sponsoringu. Inwestują oni w jedne z najlepszych drużyn piłkarskich na świecie, tym samym zdobywając nowych klientów nie tylko w Polsce. Sponsorują oni takie drużyny piłkarskie jak: Inter Mediolan, Borussia Dotmund, Olimpique Lyon. Na każdym ze stadionów tych piłkarzy znajdują się logotypy Oknoplastu, nawet w strefach VIP. Spółka zyskała również prawa do posługiwania się mianem „Top Sponsor Interu Mediolan” oraz „Major Partner Olympique Lyon”. Przedsiębiorstwo angażuje się również w narodowe projekty, tak jak Akademia Sportu Progres, której honorowy  patronat objął Jerzy Dudek, a Oknoplast został oficjalnym partnerem. Projekt ma na celu finansowe wspieranie dzieci oraz ich szkolenie.

Sam prelegent, Grzegorz Filipek jest obecnie dyrektorem ds. marketingu w przedstawianej spółce, został ogłoszony Osobowością Marketingu Roku 2012 oraz doceniony za wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych oraz Najlepszym Menadżerem w konkursie VIP Innowacyjna Stolarka. W swojej pracy jest odpowiedzialny za strategię marketingową firmy na rynkach wschodnio – i zachodnioeuropejskich ,w tym komunikację ATL/BTL i działania PR.

Sponsoring działający na międzynarodową skalę dał przedsiębiorstwu możliwość przebicia się przez konkurencję. W tej chwili Oknoplast sp. z o. o. jest w pierwszej piątce największych producentów okien w Europie!

Jeżeli chcielibyście dowiedzieć się w jaki sposób przedsiębiorstwo może zaistnieć na europejskim rynku oraz jakie działania marketingowe trzeba podjąć, aby być rozpoznawalnym wśród ludzi, powinniście przyjść na wykład!

Dodaj komentarz