Duże zainteresowanie kartą PEKA


Jak informuje  Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, biura obsługi klienta od poniedziałku do piątku czynne są w godzinach 6 – 22. Dotyczy to także punktu w siedzibie ZTM przy ul. Matejki 59 w Poznaniu. Dłuższe funkcjonowanie biura obsługi klienta wynika również z wymiany starych kart (tzw. KOMkart) na nowe – PEKA.

Wprawdzie do wprowadzenia w życie Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej  pozostało niemal pół roku  – obowiązywać ona ma w poznańskich autobusach miejskich i tramwajach od 1 lipca (miała od 1 maja), to jednak przezorni poznaniacy już licznie zaczęli w punktach obsługi pasażerskiej ZTM wymieniać dotychczasowe tzw. KOMkarty na nowe karty PEKA.

Jak poinformował Bartosz Trzebiatowski, rzecznik poznańskiego ZTM, od 17 stycznia, czyli od dnia, kiedy został ogłoszony termin 1 marca 2014 r. – jako data przejścia ze sprzedażą biletów okresowych na kartę PEKA, wydanych zostało już ich ponad 160 tysięcy. Do ZTM wpłynęło też w styczniu i w pierwszych dniach lutego około 14 tysięcy wniosków w kwestii nabycia nowych kart PEKA. Blisko połowa wpłynęła przez Internet.

Ponieważ nadal jest duże zainteresowanie wymianą starych KOMkart na nowe, ZTM w swojej siedzibie przy ul. Matejki 59 wydłużył czas pracy punktu obsługi klienta. Teraz również tam będzie można sprawę załatwić (podobnie jak i w innych punktach sprzedaży biletów w mieście) od poniedziałku do piątku w godzinach od 6 do 22.

Tekst i zdjęcie: AŚ.

Dodaj komentarz