Co można załatwić na miejskiej infolinii?


Konsultanci Biura Poznań Kontakt pomagają poznaniakom w odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące załatwiania spraw urzędowych. Każdy, kto chce zgłosić awarię, umówić się na wizytę w urzędzie lub dowiedzieć się, jak zarejestrować samochód, wyrobić dowód osobisty czy uzyskać zasiłek, może to zrobić, dzwoniąc pod numer 61 646 33 44.

Konsultanci Biura Poznań Kontakt

Rok 2022 był dla pracowników infolinii bardzo pracowity. Przeprowadzili łącznie 964 683 rozmów, a efektywność obsługi wyniosła 86,16% Najczęściej poznaniacy pytali o zmiany w systemie gospodarowania odpadami, pomoc uchodźcom w związku z wojną w Ukrainie oraz wypłaty świadczeń w ramach rządowej tarczy antyinflacyjnej – np. dodatki do ogrzewania, dodatek osłonowy itp.

Infolinia Poznań Kontakt jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-20:00. Dzięki niej każdy mieszkaniec może łatwo i szybko uzyskać informacje dotyczące szeregu spraw załatwianych w Urzędzie Miasta Poznania oraz miejskich jednostkach organizacyjnych. Mogą one dotyczyć m.in.:

zgłaszania urodzeń, ślubów, zgonów, a także odpisów tych aktów
meldunków, dowodów osobistych, zaświadczeń
rejestracji/wyrejestrowania pojazdów, prawa jazdy
informacje na temat zasiłków i dodatków w tym terminów wypłat
podatku od nieruchomości, a także spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej
opłat skarbowych
strefy płatnego parkowania
informacji pasażerskiej dla klientów transportu publicznego
informacji z zakresu działalności ZTM – karty i aplikacji PEKA, taryfy opłat, ulgi, t-portmonetki, doładowania, biletów jednorazowych, reklamacji
pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych, warunków zabudowy
harmonogramu odbioru, punktów odbioru odpadów problemowych oraz płatności za wywóz odpadów.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz