Tysiące klientów w Parku Handlowym Franowo!


Akcja „Poczuj moc złotówki” zorganizowana z okazji otwarcia nowego pasażu Parku Handlowego Franowo przyciągnęła rzesze poznaniaków i Wielkopolan. Wszystkie spośród oferowanych 10 tysięcy produktów za 1 zł zostały sprzedane. Sklepy, które oferowały największe promocje, przeżyły prawdziwe oblężenie przez klientów. W sumie w ciągu 5 dni otwarcia Park Handlowy Franowo odwiedziło aż 89 tysięcy osób.

 

W ostatnim tygodniu września zakupy w Parku Handlowym Franowo przebiegały w gorącej atmosferze. Liczne promocje i tysiące produktów za złotówkę zachęciły mieszkańców Poznania i Wielkopolski do udziału w akcji „Poczuj moc złotówki”. Jeszcze przed otwarciem sklepów przed lokalami czekała masa chętnych do nabycia produktów w korzystnej cenie. Tylko przed sklepem Jysk, podczas pierwszego dnia otwarcia na zakupy czekały dziesiątki klientów. Z tego powodu ochrona sklepu dla ułatwienia zakupów wpuszczała do środka po 20 osób. W sumie w Jysk tylko pierwszego dnia otwarcia wystawiono 1 760 paragonów. W tym samym czasie SMYK odwiedziło 3 500 klientów, a do końca września ich liczba wyniosła ponad 14 000.

Produkty w promocji cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że znikały ze sklepów już w pierwszych godzinach jego otwarcia. Największą popularnością w Jysku cieszyły się kołdry i poduszki. Z kolei klienci RTV EURO AGD opuszczali sklep z pralkami, telewizorami lub mikrofalami. W sklepie Flügger, poza produktami za 1 zł, klienci chętnie kupowali także produkty z dużymi rabatami, głównie tapety i farby do wnętrz. W OBI największym zainteresowaniem cieszyły się artykuły z działu ogród – kwiaty i donice, które chętnie nabywano nawet całymi paletami. Z kolei w sklepie SMYK najchętniej kupowano odzież i zabawki.
Także najemcy, którzy nie uczestniczyli bezpośrednio w akcji „Poczuj moc złotówki”, m.in. Jula, odnotowali duży ruch klientów, którzy chętnie sprawdzali, co sklep ma do zaoferowania.

Akcja charytatywna towarzysząca otwarciu nowego pasażu również przyniosła oczekiwane efekty. Za złotówkę można było nabyć dedykowaną torbę na zakupy, a całkowity dochód ze sprzedaży został przeznaczony na leczenie chorego Michałka. Klienci centrum pokazali, że srebrna moneta rzeczywiście ma moc – wspólnie klientom centrum udało się zebrać ponad 5 tys. zł dla podopiecznego Fundacji Serce Dziecka.

Prace nad rozbudową Parku Handlowego Franowo w Poznaniu trwały 2,5 roku. Obecnie klienci mają do dyspozycji 80 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której łącznie znajdzie się 29 sklepów – w tym wielkopowierzchniowych. Nowy pasaż o powierzchni 14 tys. mkw., którego otwarcie we wrześniu zamyka prace Inter IKEA Centre Group Poland w Poznaniu. Pasaż posiada 7 lokali o powierzchni od 500 mkw. do 3,2 tys. mkw. W nowym budynku swoje sklepy udostępniły klientom takie marki jak: Bel-Pol, RTV EURO AGD, Sports Direct, Jysk i SMYK, a wkrótce również sklep Maxi Zoo.
Od początku rozbudowy na terenie centrum posadzono w sumie ponad 500 drzew, 20 tys. krzewów i zasadzano 40 tys. mkw. trawy. Powstały także dodatkowe bezpłatne miejsca parkingowe – ich liczba zwiększyła się ponad dwukrotnie z 1300 do 3000.

Dodaj komentarz