Ruszyły zgłoszenia do kolejnej edycji konkursu Golden Arrow 2022!


Do 9 maja 2022 r. twórcy, firmy oraz agencje i domy mediowe mogą przesyłać prace na ogólnopolski konkurs #GoldenArrow2022. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.

 

Golden Arrow to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Najważniejszą nowością jest wprowadzenie kategorii Wyzwań Marketera, która nie koncentruje się na poszczególnych narzędziach marketingowych, ale przedsięwzięciach takich jak launch czy relaunch marki, lub repozycjonowanie. W ramach nowych kategorii zauważyliśmy także projekty niskobudżetowe i szyte na miarę. Każdy marketer i agencja znajdzie dla siebie odpowiednią kategorię.

– Golden Arrow  to wyjątkowy konkurs, bo nagradzamy w nim efektywność projektów i jednocześnie promujemy najlepsze praktyki wykorzystania poszczególnych narzędzi marketingowych.  A tych marketerzy, zwłaszcza w świecie cyfrowym, mają do dyspozycji  coraz więcej. Dlatego jury prezentuje bardzo różne dziedziny marketingowe i specjalności. Daje to nam to gwarancję, że żadna dobra praca nie zostanie niezauważona. mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media Marketing Polska”.

Kto oceni najbardziej niezależne kreacje w Polsce?

Jak co roku, prace oceni jury złożone z najlepszych polskich marketerów oraz przedstawicieli topowych agencji i domów mediowych.

Pełny skład jury znajduje się na stronie: https://goldenarrow.pl/2022-jury/

Dodaj komentarz